Mitä normaali pariskunta tekee kun on yhteistä vapaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen äippä savosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen äippä savosta

Vieras
Miulla ja miehelläni on yhteistä vapaata todella harvoin ja kahdenkeskistä vielä harvemmin. Mieheni tekee 5-6 päivää viikossa ja 12 tuntia par päivä. Itse olen osittaisella hoitovapaalla ja teen kolmivuorotyötä. Miehellä on vapaat viikonloppuna ja itse olen yleensä töissä viikon loppuna ja vapaat viikolla miten sattuu. Vuorot menee aika usein ristiin, että kun toinen töissä niin toinen kotona. Lapsen (2v) kannalta ihan hyvä, niin ei juurikaan tarvii olla hoidossa. Noin kuutena päivänä kuukaudessa pph.lla ja pari päivää mummolla. Mutta minä haluaisin viettää aikaa enemmän kolmistaan ja kaksistaankin. Mitä te teette kun teillä on yhteistä aikaa? Me taidetaan nukkua...

Istutaan iltaa lasten nukkumaan menon jälkeen vaikkapa viinin, elokuvan ja ruuan merkeissä. Lämmitetään sauna ja saunotaan ajan kanssa, välillä terassilla olusella piipahtaen...

No silloin kun ollaan ihan vain kaksin, saatetaan käyttää koira pitkällä lenkillä yhdessä, käydään syömässä, katsotaan leffaa/telkkaria ja "vaakamambokin" me harrastetaan, jos on enempi aikaan yhdessä oloon ollaan oltu hotellireissulla tai laivalla.

Me tykätään pelailla lautapelejä kaksin!! Nyt kun juniori syntyi on jäänyt vähän vähemmälle.. Ja me katotaan paljon leffoja ihan kotosalla... Monesti hassutellaan muuten vaan.

Istutaan kumpikin omalla koneella enemmän tai vähemmän toisiimme kyllästyneenä, kun on päivä katottu työmaalla toisiamme :D .
No joo...oikeesti vapaapäivinä käydään usein jossain ajelulla, viedään lapset puistoon, käydään kauppakeskuksessa, syömässä, jossain laavulla grillaamassa... Paljon käydään messuilla ja joskus tehdään jotain viikonloppureisuja.
Normi arki-ilta sit istutaan töllön tai tietokoneen edessä ja kumpikin lukee mielenkiintoisimmat jutut netistä toiselle ääneen tai mä luen joskus jotain lehtiä/kirjoja ja taas luen oleelliset kohdat ääneen ja joskus niistä saa juttuakin aikaseksi.