Mitä nyt? Lapsen isä mahdollisesti vankilassa synnyksen aikaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä myrskyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="näin on";28149551]Kyllä se on lapsen etu ettei sitä edes tutustuteta tuommoseen isään, lähtee pien jalanjäljille.. Ja toivottavasti sossu+lastensuojelu on seuraamassa apn arkea lapsen syntyessä. Henkirikos on vakava rikos ja jos sellaisen pystyy tekemään niin ei iha täysillä kulje.[/QUOTE]

No, ei kai voi kauhalla vaatia kun palstalla ollaan.

[QUOTE="noh";28149572]Eli puolustat murhaajaa? Ymmärrät kai sitten asian kun oma läheisesi tapettaisiin..[/QUOTE]

Jos joku läheiseni tekisi rikoksen lasta kohtaan, niin voipi olla, ettei kovin läheinen enää sen jälkeen olisi...

Ja voin kertoa sinulle, ettei se vangin elämä mitään juhlaa ole, kun on erossa perheestään ym, vaikka nyt niitä huimia vajaan tunnin tapaamisia olisikin. Joten anna olla jo.

Ja aborttia ehdottanut, voisitko enää enempää väärässä olla.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";28149585]Ei ole uhrinkaan läheiset, mutta silti he kärsivät ja ovat ilman tätä ihmistä. Siksi näitä asioita pitääkin ajatella niin että tekijä tekee tietoisen valinnan, koska riistää jonkun ihmsien omaisilta myös kaiken oikeuden tämän kanssa elämiseen.[/QUOTE]

Tässäkin on nyt kyse lapsen oikeuksista isään, ei toisin päin. Se ei poistu vaikka isä olisi tehnyt mitä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="jkl";28149586]Jos joku läheiseni tekisi rikoksen lasta kohtaan, niin voipi olla, ettei kovin läheinen enää sen jälkeen olisi...

Ja voin kertoa sinulle, ettei se vangin elämä mitään juhlaa ole, kun on erossa perheestään ym, vaikka nyt niitä huimia vajaan tunnin tapaamisia olisikin. Joten anna olla jo.

Ja aborttia ehdottanut, voisitko enää enempää väärässä olla.[/QUOTE]

Voi luoja näitä imbesillejä... ei ole vangin elämä juhlaa? Justhan tuli telkkarista dokumentti, jossa vangilla oli paremmat oltavat kuin vanhuksella :D Kaikki vaan listimään epämieluisat tyypit maailmasta ja sitten vaatimaan oikeuksia LAPSEN etuun vedoten !

Oletko valmis menettämään oman elämäsi tuollaisen miehen takia?odotat häntä täällä siviilissä kenties yli 10v ja käyt joskus tapaamasssa vankilassa.Yksin joudut elättämään itsesi ja lapsesi yms itse en enää ikinä suostuisi siihen.

[QUOTE="jkl";28149586]Jos joku läheiseni tekisi rikoksen lasta kohtaan, niin voipi olla, ettei kovin läheinen enää sen jälkeen olisi...

Ja aborttia ehdottanut, voisitko enää enempää väärässä olla.[/QUOTE]

Minä en ehdottanut aborttia! Sitä en hyväksy missään nimessä. Mutta mun mielestä lapsi ei tartte vaan tollasta isää!

Kaikenlaisille tekin sikiätte :O
Miehesi on siis tehnyt henkirikoksen jollekin lapselle ja aloittaja haaveili miehestään vielä koti isää :O
Joko tämä on provo tai sitten todellakin toivon ja rukoilen että nyt olisi niillä ls-ihmisillä käyttöä tässä perhe idyllissä

[QUOTE="noniin";28149592]Niin mutta mitä hyvää linnakundi voi lapselle antaa? mitä lapsi saa isältään? [/QUOTE]

Kyllä mä itse ainakin koen, että isäni tunteminen on todella merkittävä osa mun identiteettiä. Vaikka se olikin hullu, väkivaltainen sekakäyttäjä. Ja minusta muuten ei ole tullut hullua väkivaltaista sekakäyttäjää...ainakaan vielä.

Oletko valmis menettämään oman elämäsi tuollaisen miehen takia?odotat häntä täällä siviilissä kenties yli 10v ja käyt joskus tapaamasssa vankilassa.Yksin joudut elättämään itsesi ja lapsesi yms itse en enää ikinä suostuisi siihen.

Höpötihöphöp. Ap:n mies on ensikertalainen, kyse luultavasti taposta ei murhasta eli se on pari vuotta, kun se on vapaalla jalalla. Siitäkin puolet luultavasti avo-osastolla...

Kyllä mä itse ainakin koen, että isäni tunteminen on todella merkittävä osa mun identiteettiä. Vaikka se olikin hullu, väkivaltainen sekakäyttäjä. Ja minusta muuten ei ole tullut hullua väkivaltaista sekakäyttäjää...ainakaan vielä.

Kaikki oikeudet vaan vangeille, hyvähyvä! Olis varmaan uhrinkin omaiset halunneet tuntea tämän - vaan kukas sen heiltä riisti?

[QUOTE="vieras";28149591]Voi luoja näitä imbesillejä... ei ole vangin elämä juhlaa? Justhan tuli telkkarista dokumentti, jossa vangilla oli paremmat oltavat kuin vanhuksella :D Kaikki vaan listimään epämieluisat tyypit maailmasta ja sitten vaatimaan oikeuksia LAPSEN etuun vedoten ![/QUOTE]

Kyse on lapsen oikeudesta, meneekö jakeluun?
Ja voin muuten ihan rehellisesti sanoa, että jos joku koskisi lapseeni niin, että se on jo rikos. Niin tämä kyseinen heebo saisi kyytiä niin, että soi. Jos tämä "raukkaparka" sillä seurauksella kuolisi, niin voi voi. Lapsiin ei kosketa, piste!
Yksi nyrkin iskukin voi tappaa, jos näen, että lapseen kosketaan väärin, niin yksi isku ei edes riitä. Näin se vaan menee.

[QUOTE="noh";28149626]Eli ei muutaku tappamaan ihmisiä, parilla vuodella vapauteen! Voi luoja..[/QUOTE]

Niinhän se menee. Oletko joskus tutustunut Suomen oikeusjärjestelmään? Meeppä tekemään talousrikos tai vakuutuspetos niin istut perse homeessa vuosi vuoden jälkeen, mutta ei jonkun tappaminen mitään ole...

[QUOTE="vieras";28149617]Kaikki oikeudet vaan vangeille, hyvähyvä! Olis varmaan uhrinkin omaiset halunneet tuntea tämän - vaan kukas sen heiltä riisti?[/QUOTE]
En minä ainakaan. Eikä ap:n lapsi. Eikä ap.
Mutta en nyt jatka tästä enää, koska selvästikään emme puhu samaa kieltä. Mukavaa päivänjatkoa!

[QUOTE="vieras";28149602]Kaikenlaisille tekin sikiätte :O
Miehesi on siis tehnyt henkirikoksen jollekin lapselle ja aloittaja haaveili miehestään vielä koti isää :O
Joko tämä on provo tai sitten todellakin toivon ja rukoilen että nyt olisi niillä ls-ihmisillä käyttöä tässä perhe idyllissä[/QUOTE]

Kuules vajakki, ap:n mies ei ole tappanut lasta, vaan sen tyypin joka teki pahaa lapselle(joko omalle lapselle tai sukulaisen, en tiedä)

Itseasiassa mulle ei tule mieleen kuin lapsenhyväksikäyttö, siittä jäänyt joku tuttu tai sukulainen kiinni ja ap.n mies on listinyt sen jonkun porukan kanssa?:D

[QUOTE="jkl";28149631]Kyse on lapsen oikeudesta, meneekö jakeluun?
Ja voin muuten ihan rehellisesti sanoa, että jos joku koskisi lapseeni niin, että se on jo rikos. Niin tämä kyseinen heebo saisi kyytiä niin, että soi. Jos tämä "raukkaparka" sillä seurauksella kuolisi, niin voi voi. Lapsiin ei kosketa, piste!
Yksi nyrkin iskukin voi tappaa, jos näen, että lapseen kosketaan väärin, niin yksi isku ei edes riitä. Näin se vaan menee.[/QUOTE]

Lapsen oikeus on olla erossa tuollasesta kasvattajasta. Murhamies ei sovi mielestäni lapsen kasvattajaksi. Piste.

[QUOTE="vieras";28149591]Voi luoja näitä imbesillejä... ei ole vangin elämä juhlaa? Justhan tuli telkkarista dokumentti, jossa vangilla oli paremmat oltavat kuin vanhuksella :D Kaikki vaan listimään epämieluisat tyypit maailmasta ja sitten vaatimaan oikeuksia LAPSEN etuun vedoten ![/QUOTE]

Onko sinulla jonkunnäköistä kokemusta aiheesta?

[QUOTE="vieras";28149602]Kaikenlaisille tekin sikiätte :O
Joko tämä on provo tai sitten todellakin toivon ja rukoilen että nyt olisi niillä ls-ihmisillä käyttöä tässä perhe idyllissä[/QUOTE]
...tai voisko olla, että et vaan tajua!

Yhteistyössä