Mitä o-testi näyttää menkkojen aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Kysynpä ku kiinnostaa eli mitä ovistesti teillä on näyttäny menkkojen aikaan/menkkojen jälkimainingeissa (eli viim. tuhru päivinä )? Siis jos ja kun joku on kokeillu.

Mulle tuli +.
Raskaustesti näytti kuitenkin -.

Testasin huvikseen ku niin oudot menkat.....

Mulla näyttää aina kahta vahvaa viivaa kuukautisten aikaan. Huvin vuoksi olen testannut muutaman kierron läpi. Liittyy siis kuukautisajan hormoneihin, mutta ei raskauteen. Sen sijaan alkuraskaudessa kontrolliviiva kalpeni testiviivaan verrattuna (eli o-testin testiviiva oli todella syvän tumman punainen ja kontrolliviiva oli normaalin värinen, mutta vaikutti hailakalta).

Alkuperäinen kirjoittaja o-testaaja:
Mulla näyttää aina kahta vahvaa viivaa kuukautisten aikaan. Huvin vuoksi olen testannut muutaman kierron läpi. Liittyy siis kuukautisajan hormoneihin, mutta ei raskauteen. Sen sijaan alkuraskaudessa kontrolliviiva kalpeni testiviivaan verrattuna (eli o-testin testiviiva oli todella syvän tumman punainen ja kontrolliviiva oli normaalin värinen, mutta vaikutti hailakalta).

Kiitos tästä. Toivottavasti mullakin näin.. Sen verta oudot menkat kun oli niin pelkään KU:ta. Vaikka raskautta toivotaankin niin nyt toivon et ei olis mitään.

Yhteistyössä