Mitä olet tänään tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siivonnu, pyykänny ja leiponu. Tein kuningatarpiirakan, omppupiirakan vuokaleipää ja äskettäin kaivoin leipäkoneen komerosta ja laitoin leipää tulemaan. Laiska oon ollut, kun en oo siivonnut kunnolla. En vaan jaksa, kun tuntuu että sitä mukaa kun tiskaan ja siivoan ja pesen pyykkiä, niin kun selkäni käännän niin kaikki on taas sen näköistä niinkuin ei mitään ois koskaan tehtykään. Ärsyttää.
 
Ulkoillut aamulla lapsen kanssa, nukkunut päikkärit, laittanut joulukuusen ja muut joulukoristeet pois, laittanut pyykit kuivumaan, käynyt melko pitkällä kävelylenkillä... Mies hoiti ruoanlaiton.
 
Pesin pyykkiä, siivosin joulun pois, ruokin syömävieraita ja tilasin pääsylippuja tyttärelle netistä. Nyt vaan surffaan netissä kaffikupposen kanssa. Vielä pitäis jaksaa kattoo lapsille koulutavarat valmiiksi aamuksi jossain välissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27827181:
Ukon kanssa jäädytettiin luistelukenttää aamupäivä. Sen jälkeen olen ollut laiska.

Tää kuulostaa hyvältä. Omaan pihaan? Kuinka ison kentän teitte? Miten olette "pohjustanu" alueen?
 
Tarjoillut aamiaisen tuttavapariskunnalle, joka oli yötä ja lähti kotiin. Juossut kympin lenkin. Saunonut. Istunut sitten ja surffannut netissä ja kattellut telkkaria. Jaa, tuli siinä sivussa siivoiltua vieraiden jäljet ja laitettua ruokaa... ja järjesteltyä vähän kuvia kamerasta albumeihin. Eli ei mitään erityisen toiminnallista. Asioita jotka hoituu tässä makoilun ohessa...
 

Yhteistyössä