Mitä olet tehnyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpa74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirpa74

Vieras
Minä kävin aamulla solariumissa ja samalla reissulla kaupassa.

Sitten lorvein netissä (lapset oli päivän hoidossa), tein ruuan ja pesin pyykkiä.

Illan oli ulkona lasten kanssa kun mies kunnostaa venettä.
Sit suihkuun ja iltapalaa.

Nyt mies nukuttaa lapsia ja mulla gintonic tässä vieressä.....

Tänään oli mun eka lomapäivä.

Kävin kaupungilla asioilla ja ystävän kanssa treffeillä, hain puutarhalta parvekekukat ja istutin ne, pyykkäsin, leikin pojan kanssa, pakkasin huomista mökillelähtöä varten. Nyt pitäisi vielä mennä ripustamaan toinen satsi pyykkiä, sit iltapalalle ja nukkumaan.

käytiin tytön kans käveleen ja mummolassa,tehny ruokaa,siivonnu,pyykänny.. ja nyt harmittaa ku en ostanut edes yhtä siideriä iltani iloksi. :ashamed: no huomennahan asian voi korjata. :D

Tänään oli vapaapäivä. Oltiin lasten kans ulkona pitkään ja sit esikoinen jäi famon luo ja mä lähin nukuttaa kuopusta. Siivoilin ja hain esikon pois famolta. Kun kuopus heräsi niin mentiin shoppailemaan. Leikittiin ja kinattiin kotona....kunnes oli nukkumaanmenon aika.

aamulla lämmitin taloa, sit suihkuun ja auton nokka kohti kaapunkia vyöhyketerapiaan, sieltä sit kahville ja anttilaan "ikkunaostoksille". Kävin Rautakaupassa vaihtamassa käsimankelin kun siitä ol osa rikki, Lillissä ostamassa poppareita koko laatikollisen, biltemanissa, tämän jälkeen parin asiakkaan luona, postissa viemässä paketteja asiakkaille lähteväksi, ruoan kotona, ulkona oltu perheen kans, pojalle iltapala, suihkutus suihkussa, ja nukkumaan laittaminen, ja nyt osittain teen töitä koneella

Tein pitkän työpäivän. Kaupan kautta kotiin , muistin opettajien kukatkin, hypin kotona vaate- ja kenkäröykkien sekä sähly - ja futiskamojen yli keittiöön ja tekaisin sapuskat samalla kun katsoin salkkareita ja pyörittelin pari koneellista pyykkiä pesutuvan koneilla. Että ihan tehokasta, mutta nyt istahdin tähän ja saas nähdä mitä tapahtuu. Vielä ois sarkaa ennen kuin pääse aloittamaan meditatiivisemman kesäloman.....

Työpäivän jälkeen tein salaatin ja ruoan, pesin koneellisen pyykkiä ja ripustelin pyykit kuivumaan. Pakkasin kassillisen vaatteita, leikkasin nurmikon ja nypin rikkaruohoja. Kastelin kukat ja muut istutukset. Keitin iltapuuron ja toivottelin lapsille hyvät yöt.

Ei tässä vielä ole ehtiny muuta tehdä, mutta iltahan on vielä nuori =)

Lastenhoidon lomassa tein raparperihilloa. Leivoin täytekakun pohjan. Täytin kolme täytekakkua huomista varten. Pyykinpesua, tiskienpesua... muuta kotihommaa... Tytön tanssiharjoituksissa, kolmessa eri kaupassa ruokaostoksilla sekä metsästämässä yhtä tiettyä tavaraa. Koko perheen voimin lenkillä ja nyt iltatoimien lomassa istun koneella. =)

olin pitkän päivän töissä. tulin kotio ja tehnyt ruokaa, olen pessyt pyykkiä, pessyt 2 autoa ulkoapäin, ja laittanu 2 polkupyörään lastenistuimet ja käyny saunassa ja laittanu muksut nukkumaan

Siivonnut vaatehuonetta
Saanut hermoromahduksen vaatehuoneen siivouksen tiimoilta
Pessyt pyykkiä
Siivonnut vaatehuonetta
Ulkoillut muksujen ja piskin kanssa 1,5h
Käynyt vaate- ja ruokakaupassa
Kylvettänyt lapset

---siinäpä nuot suurimmat ihmeteot.

Olin töissä klo 7.30-15.30 olin kotona klo 16.05. Lähdettiin kauppaan, tein ruokaa, sen jälkeen oltiin pihalla tekemässä piha hommia , sitten mentiin saunaan.Kuopus meni nukkumaan klo 20.00 (esikoinen on kaverilla yökylässä) ja nyt vaan olla möllötellään.Huomenna aamuvuoro, joten ei voi kamalan myöhään valvoa

Yhteistyössä