Mitäs kotitöitä olet tänään tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräsin tuossa reilu pari tuntia sitten, juon aamukahvia ja odottelen että kone on pessyt että pääsee laittaa pyykit kuivuu ja toisen koneellisen perään.
Muksun kanssa häseltämistä ei lie lasketa tähän? :laugh:

Tänään on ollut vaan kaikki jokapäiväiset hommat (pyykit, tiskit, petaukset, ruuan teko jne.), ei mitään ylimääräistä. Joten aikaa on riittänyt lenkillä käyntiin ja leipomiseen. Lapsen kanssa on paljon touhuttu tänään. Nyt rupeaa olemaan ihan väsy, joten vienpä pikkuisen päiväunille. Vähän venähtänyt... :ashamed:

Aamulla ennen töihin lähtöä (n. 6.45) petasin pedit ja tyhjensin astianpesukoneen..
Töiden jälkeen ruokaa laittamaan, imuroimaan ja ainakin koneellinen pyykkiä. Eikä muuta.

vaihtanu lakanat kaikkiin sänkyihin,pessyt 2 koneellista pyykkiä ja toisen jo ripustanutkin, polttanu takassa uuta että lämpiää kämppä ja kuivuu pyykki!,alottanu tiskikoneen tyhjäyksen,viikannu edelliset pyykit odottaan sitä että ne joku veisi kaappiin asti,

En kerrassa mitään, tuo isäntä siivosi eilen illalla huushollin niin ei sitten jääny mulle mitään tehtävää, onneksi :D Itseasiassa heräsinkin vasta tuossa puolenpäivän aikaan, esikoinen viettää tän päivän mummilassa.. :whistle:

En mitään mainittavaa-pintaimurointia ja pyykkämistä.

Ennemminkin olen ollut erotuomari ja sovittelija.

Ja lisäksi itsekin kinannut lasten kanssa.

Näitä ei laskettane ansioiksi kotityörintamalla. B)

Kiukuspäissäni oon saanu paljonkin aikaan, vaikka väsyttää ja migreeni on aluillaan; , sängyt pedattu, pölyt on pyyhitty, on imuroitu, lattiat pesty, pyykit viikattu, astiat koneesta/koneeseen, pyykit koneessa, vessa pesty ja ruoka tulollaan, lasten kanssa leikitty, syötetty jne.

Ajattelin et pitäs pestä vessa. :/

öö.. mie oon tuota... no, vieny roskat. Iltasella tiskaan jossain vaiheessa.
AI NIIN olenhan minä sentään pessyt pyykkiä. :D
On tuo poika vasta 2,5kk niin teen joitakin kiireellisimpiä kotitöitä kun poika nukkuu. Kyllä se nytki nukkuu mutta ei tartte tehä ees ruokaa kun mies söi eiliset loput ja itelle en kummempia viitti kokata, huomenna sitte.

Yhteistyössä