Mitä olet viimeksi ostanut itsellesi ja milloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KolmeKertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KolmeKertaa

Aktiivinen jäsen
16.04.2007
1 214
0
36
Törsäsin uuteen sykemittariin ja coretex-kenkiin. Tuulenpitävää fleecetakkia en raaskinut enää ostaa, nyt sitten pitää pärjätä vähän aikaa näillä.

Mitä sinä olet hankkinut itsellesi syksyyn/suunnitellut hankkivasi?

*hömppäkyssäriä*

tänään, ostin paidan itsellleni. ja sitä ennen ostin housut viikko sitten.. kengät vielä tarttis löytää ja sitten syksymmällä haluan uuden villakangas takin, kun vanhassa on mahankohta venähtänyt...raskauden vuoksi siis..

Oisko se sitten ollut tuo lippu Leonard Cohenin konserttiin. Postikuluineen 84 euroa. Ja siis justiinsa viime viikolla ostin, perjantaina sain liput itselleni.

Lauantaina Cliniquen kosteuttavan voiteen, lilan tunikan ja hiuskiilteen.
Ostin mä sit kaikkea pientä, mistä ei tidä onko ne mulle vai lapsille, askartelujuttuja ja Ikeasta kivoja juttuja kotiin ja olkkariin verhot, mutta nuo oli ne itselle jutut

Ai niin, meinas unohtua, jkävinhän mä Changessakin...Mukaan lähti yhdet rintsikat ja 3 pikkuhousut.

En oo ostanu pitkään aikaa mitään itelleni... Eikun ostinhan mie imetysrintaliivit lindexin alesta.. Ei viiti näin raskauden loppuajasta ostella vaatteita kun ei voi sovittaa :whistle: Tilaan sit syksymmällä itselleni palkkioksi Hm:n löytönurkan tyhjäksi, kohan on tippunu muutama kilo ensin. :p

Viisi laukkua toissa viikonloppuna B) Syksyksi en tarvitse oikeastaan muuta kuin valkoiset saappaat (ei pakolliset siis..) ja jotkut miel. vettä hylkivät kävelykengät. Kumisaappaat ainakin.

Ostin kesälomareissulta Hesan Sokokselta punavalkoraidallisen, hihattoman topin kokoa L, mahtuu, mutta oudon näköiset laskokset on olkapäiden alla.. Ilmankos se olikin alennuksessa ! Ja myös valkoisen kesähatun ostin sieltä heinäkuussa !

Yhteistyössä