Mitä olette antaneet 50v lahjaksi vanhemmillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7thHeaven

Vieras
Mielenkiinnosta kyselen :)
Äiti kuukauden päästä 50, ja ainakin suurinpiirtein lahjat ja juhlallisuudet järjestettynä. Pitää kuitenkin itse juhlan asunnossaan sukulaisille ja ystävilleen.

Olis kuitenkin kiva tietää, mitä teidän äiskät ja iskät, tai mitä te mahdollisesti olette itse saaneet näinä pyöreinä?

Mun äiti tulee saamaan multa ja mieheltä keilailuillan, korupalan (kerää Pandora-sarjaa) sekä tatuoinnin, veljeä en ole ehtinyt konsultoimaan. Silti tuntuu että jotain todella päräyttävää pitäis keksiä maailman parhaalle äidille :rolleyes:
Varsinkin kun äiti on useesti sanonut, että viiskybäset on se viimenen juhlan aihe ja sen jälkeen aletaan kiltisti odottamaan kuolemaa :D

Nohyi! Täytän itse 10v päästä 50, en kyllä aijo edes ajatella kuolemaa silloin. On tämä uusin tulokaskin vata 10v silloin.

Sori, kysymykseesi en osaa vastata, kun en muista että ostinko yhtään mitään...:ashamed:

No mun Mami on vähän koruton noin muutenkin :D Vähättelöö kaikenmoisia merkkipäiviä, paitsi kuulemma 100-vuotispäivänä saa viedä benji-hyppäämään....

[QUOTE="Jaana";26834268]

Ihanko oikeasti tatuointi...........?[/QUOTE]

Jep, Äiti on halunnut sitä jo pitkään, mutta ei ole saanut itse aikaiseksi varattua aikaa :D

Kuumailmapallolento olis kivaa,ainakin itse pitäisin tai matka jonnekin kylpylään jne.
Kanoottiretki tai tai koskenlasku,pyöräilysafari,sumopainia tai ammuntaa.
Itse pitäisin jostakin vauhdikkaasta.

Kuumailmapallolento olis kivaa,ainakin itse pitäisin tai matka jonnekin kylpylään jne.
Kanoottiretki tai tai koskenlasku,pyöräilysafari,sumopainia tai ammuntaa.
Itse pitäisin jostakin vauhdikkaasta.

Ihania ideoita, tosin Mamilla korkeanpaikankammo ja nuo muut vähän liian eksottisia. Tosin on aina tykännyt lintsin TopSpinistä, jos sinne veis ennen tai jälkeen tatuoinnin? :D

Uusimmat

Yhteistyössä