Mitä olette mieltä,kannattaako myydä tuota meiän pesukonetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Siis kyseessä vain 2v vuotta Upon pesukone joka maksoi uutena vähän alle 600e.Nyt kuitenkin ilmeisesti hiilet palaneet koska pyykki haisee ihan palaneelta.Mies osti jo uuden koneen joten ajattelin että kannattaako mun myydä tuo vanha?Eikös ne hiilet voi vaihtaa tms?Ja paljon kehtaan pyytää?Kyllä kyrsii kun vasta 2v sitten ostettu ja jo nyt levis |O

No uus kone on jo talossa kun mies oli sitä mieltä että ei kannata alkaa korjaamaan ja minä kun en noista ymmärrä hevon humppaa :snotty: Jos laitan vaikka huutikseen ja tietysti ilmoitan mikä koneessa on vikana niin nauretaanko mut ulos sieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ei oo takuu voimassa? Kannattaa kuitenkin valittaa UPOlle. Joo ei ollut vastaus kysymykseesi :D En tiä.

Kas kummaa ku just meni vanhaks ennenku toi levis :kieh:

Ei kait ne hiilet takuun piiriin kuulu,kun ne ovat kuluvia osia kuten autossa renkaat.Meillä maksoi muistaakseni alle 20? hiilet jos en muistele liian yläkanttiin ja itse pystyi vaihtamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ei oo takuu voimassa? Kannattaa kuitenkin valittaa UPOlle. Joo ei ollut vastaus kysymykseesi :D En tiä.

Kas kummaa ku just meni vanhaks ennenku toi levis :kieh:

Jos takuu on juuri äsken mennyt umpeen, ei tavara silti saa hajota (siis noin kallis), joten taitais takuu vielä korvata. Ota yhteys myyjään tai maahantuojaan/valmistajaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:
se on rikki :/ Kuka voisi ostaa se?? :xmas:

Älä irvaile :kieh: Monta kertaa nähny huutiksessa myytävänä koneita missä myyntitekstinä ´ihan risa mutta varaosamyyntiin käypä´.Ja jos mä laitan siihen että on vain hiilenvaihtoa vaille niin ehkä mut otetaan vakavasti.

Kun (Jos?) ei ole rahasta kiinni, lahjoita se jollekin tarvitsevalle kun korjauksesta kerta selviää parilla kympillä? Eikö tällä palstalla ole joku hyväntekeväisyyskerho? jos sen kautta esim saat koneelle tarvitsevan kodin.