Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:joskus ne hommat on kuitenkin tehtävä. ..... tänään silitän ison kasan pyykkejä, kertymä ehkä neljältä kuukaudelta![]()
Moni homma voi odottaa vaikka vuoden ja silittämistä ei ole PAKKO tehdä koskaan. Muutimme viimeisen raskauteni aikana ja muutama homma on vieläkin niillä sijoillaan, mihin se muutossa jäi. :ashamed: