Mitä olette tehneet vanhoille vhs-filmeille joita olette lapsistanne kuvanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pörrö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helpon tapa siirtää: pistää videot kiinni polttavaan DVD:hen (siis sellaiseen telkkuversioon...) ja ryhtyy pyörittämään videota ja äänittämään tavaraa dvd:lle. Kannattaa tsekata ,onko kavereilla polttavaa DVD:tä, jos itsellä ei ole ja ei halua tätä varten hankkia. Mukavaa illanvietettä ;)

Joo, meidän miestä ei kiinnosta pätkääkään koko homma, joten mistähän tässä aloittaisi. Mä en ymmärrä miksi kukaan taitava ei tee tästäkin bisnestä ja siirtelisi ihan työkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:
Joo, meidän miestä ei kiinnosta pätkääkään koko homma, joten mistähän tässä aloittaisi. Mä en ymmärrä miksi kukaan taitava ei tee tästäkin bisnestä ja siirtelisi ihan työkseen.

Tottakai tämän saa ostopalveluna. Mutta ei siihen tarvita miestä, kyllä nainenkin osaa painaa play ja record nappeja...

Jos ei kotona mies innostu, niin ota keltaiset sivut käyttöön ja katso, onko paikkakunnallasi yritystä, joka tekee tätä työkseen. Täällä päin on parikin firmaa, jotka tekee tätä työkseen. Ammattilaisilla yleensä paremmat laitteet, jolloin kuvanlaatukaan ei huonone.

http://www.viihdekolmio.fi/7

onhan näitä yrityksiä.

Yhteistyössä