M
minä
Vieras
Eli jos kyseessä ei ole sukulaislapsi, niin millaisia lahjoja olette vieneet, kun olette menneet vauvaa ekaa kertaa katsomaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punaharmaa:mä vein viimeksi korin, jossa oli paketti pieniä vaippoja, pari bodya unihaalari tuttipullo... ja tais olla pyyheitä pari... en nyt enää tarkkaan muista, mutta korin ostin ihan siltä pohjalta, että saa siinä niitä vaippoja vaikka säilytellä. ja menin katsomaan vauvaa vasta kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Vaatteita mutta nimen omaan jotain 80cm koska kaikki kantaa sitä pientä vaatetta muutenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja no:Vaatteita mutta nimen omaan jotain 80cm koska kaikki kantaa sitä pientä vaatetta muutenkin
No meillä ei oo vieläkään käytössä kaikkien tuomat "ei sitten heti jää pieneksi" vaatteet ja tyttö on jo yli puolen vuoden. Säilyttele niitä sitten jossain, tarpeeksi hyvin kun jemmaa, ni löytää vasta sitten kun ne on jo pieniä.
Mut mä oon vieny vauvakirjaa ja ruokalappua, pientä pehmolelua, vaunulelua yms.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Paljon niitä vaatteita on?
Kyllä tuo kuulostaa jo riittävältä, itse ehkä olisin jopa hieman vaivautunut jos joku toisi kovin suurta pakettia..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Paljon niitä vaatteita on?
Kyllä tuo kuulostaa jo riittävältä, itse ehkä olisin jopa hieman vaivautunut jos joku toisi kovin suurta pakettia..
Paketissa on body, housut, collegetakki, paita ja hame. Niin, että ekana olen ostanut jotain, ja sitten seuraavalla kerralla kaupassa huomannut jotain muuta kivaa, ja sitten ostanut taas sen. Eli sitä on vaan kertynyt, mutta ei kai tuo mitenkään liikaa ole... Eivät ole mitään kalliita merkkivaatteita, vaan perus käyttövaatetta kappahlista ja vastaavista.