Mitä olisit mieltä tällasesta työllistetystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Kyseinen henkilö on työllistettynä päiväkodissa ja kyseessä on ulkomaalainen(huonosti suomea puhuva mies). Miestäni tämä häiritsee... tai no se siis,että kyseinen mies sanoo lapsia kullaksi jne. Olenko jotenkin kummallinen kun mua toi ei häiritse, ja miestä taas häiritsee.

Ei häiritsisi se, että sanoo kullaksi. Mua täällä sanoo kullaksi ihan tuntemattomat vastaantulijat.

Ja hyvähän se, että puhuu Suomea ja hyvä että mamut tekee töitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22189564:
mieheni kun on sitäö mieltä,ettei hän voi sietää, ja ettei ainakaan salli että tuo vaihtaa lapselle vaipan, muuten uhkaili että ottaa lapsemme pois päiväkodista :O

Rasisti mies sulla, koita opettaa vähän suvaitsevaisuutta hänelle. Ei ihme, että mamujen on vaikea työllistyä/kotiutua Suomeen, kun asenteet on tuollaisia. :(

[QUOTE="vieras";22189573]Rasisti mies sulla, koita opettaa vähän suvaitsevaisuutta hänelle. Ei ihme, että mamujen on vaikea työllistyä/kotiutua Suomeen, kun asenteet on tuollaisia. :([/QUOTE]

Tällä kertaa samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22189564:
mieheni kun on sitäö mieltä,ettei hän voi sietää, ja ettei ainakaan salli että tuo vaihtaa lapselle vaipan, muuten uhkaili että ottaa lapsemme pois päiväkodista :O

Voi hyvänen aika...

:( :( :(

[QUOTE="sipsi";22189592]Voi hyvänen aika...

:( :( :([/QUOTE]
sanos muuta... herra on jo katsellut lapselle uutta hoitopaikkaa, ja minä kysynyt että onko ihan tosissaan- mutta minä en kuulemma ota tätä asiaa tarpeeksi vakavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22189596:
sanos muuta... herra on jo katsellut lapselle uutta hoitopaikkaa, ja minä kysynyt että onko ihan tosissaan- mutta minä en kuulemma ota tätä asiaa tarpeeksi vakavasti...

ja toinen ottaa liiankin vakavasti. Sano sille miehelle että missään hoitopaikassa ei oo takuita eikä lasta voi sen perusteella heitellä uusiin paikkoihin. Hyvä vaan että saavat töitä ja on erilaisia työntekijöitä.

Juuri tässä päivävänä erään kävimme keskustelua siitä, että kun aina pidetään sitä "hyvänä" että miehiä olisi päivähoidossa. Ja siellähän tulee pienten puolella luonnollisesti näitä vaippojen vaihtoja, niin tyrmätään usein tähän että mies ei sovi siinä vaiheessa oikein hoitajaksi.

Mutta sitten taas toisaalta jos miettiin sitä, ett niinhän sitä kaikki pikkupojat (tai ainakin lähes kaikki) on naisten hoitamia eikä tuossa vaipan vaihdossa tuolloin nähdä mitään ongelmaa.

Mutta näinhän se melkein on että jos mieshoitaja vaihtaa lapselle vaipan niin se on lähes tulkoon syyte insestistä...

Ja kyllähän me aikuiset naisetkin joudumme usein mieslääkäreiden hoidettaviksi, eikä sitä pidetä pahana.

[QUOTE="sipsi";22189629]Miehesi kannattaisi ehkä opetella HIEMAN suvaitsevuutta... Eikö tuollainen häiritse sinua?[/QUOTE]

hieman joo, mutta nykyään osaa sentään pitää suunsa kiinni julkisilla paikoilla |O

Yhteistyössä