Mitä olisit tehnyt tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin viikonloppuna bileissä, joissa tapasin pitkäaikaisen ihastukseni (olen ollut ihastunut häneen jo 10 vuotta). Molemmat oli hiukan maistissa ja juttelimme kaikenlaisista asioista, muistelimme menneitä jne. Olemme olleet joskus kavereita, mutta emme koskaan seurustelleet. Halasin pari kertaa tätä ihastustani ja tajusin, että tunnen yhä jotain häntä kohtaan. Tiesin, että hän on seurustellut jo 1,5 vuotta yhden naisen kanssa, joten en yrittänyt iskeä häntä tai mitään..olen pari kertaa nähnytkin hänen tyttöystävänsä. Loppuillasta tämä ihastukseni sitten yritti suudella minua, mutta en antanut hänen tehdä sitä vaan käänsin päätäni...mieli olisi kovasti tehnyt suudella, mutta en pystynyt tekemään sitä, koska hän oli varattu ja olisin tehnyt mielestäni väärin, omatunto alkoi kolkuttaa. Mitä olisitte tehneet? Olisinko tehnyt väärin, jos olisin suudellut ihastustani??

Loistavaa itsehillintää!! Harva olisi pystynyt samaan! ...toisaalta kun kerran sinä olet vapaa, niin ethän sinä PERIAATTEESSA olisi tehnyt mitään väärää, vaikka suudelmaan olisitkin vastannut, mutta käytännössä siis loistavaa, että ajattelit sitä tyttöystävää. Toivottavasti kyseinen mieskin oppisi ajattelemaan häntä, eikä edes yrittäisi vastaavaa enää...

Uusimmat

Yhteistyössä