Mitä olisitte mieltä jos aikuinen mies kommentoisi tyttönne kuvaa Fb:ssä?

Rva Ilkeä Harmaa

Aktiivinen jäsen
27.12.2013
1 972
1
36
Mun serkun (14v.) kuvaa on kommentoinu mies jonka iäksi sanoisin 40v.-50v., "nätti on nätti, mitäs mä sanoin", näin hän oli kirjottanut.

Tuo mies ei ole kyllä tuon tytön äidin kaveri, ei ainakaan Facebookissa. Mua toi vähän hämää.

No just ja just nätiksi saa sanoa vielä, tavallaanhan se tuntuis olevan noiden fb-kuvien tarkoituskin, tykätä niistä.
Mutta jos yhtään limaisempaan suuntaan menisi niin en tiedä mitä tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29385292:
Toi "mitäs mä sanoin", jotenkin tekee tosta niin omituisen.

Toivottavasti likan vanhemmat seuraa kenen kans se netissä keskustelee ja millä sivuilla.
Exän likka oli pedofiilin listoilla,poliisit soitti sen äidille ja käski seurata millasia kuvia ja missä kirjottelee.

[QUOTE="akka";29385311]Toivottavasti likan vanhemmat seuraa kenen kans se netissä keskustelee ja millä sivuilla.
Exän likka oli pedofiilin listoilla,poliisit soitti sen äidille ja käski seurata millasia kuvia ja missä kirjottelee.[/QUOTE]

Tän tytön äiti ei ole lapsensa kaveri, en kyllä ymmärrä miksi ei sellaista ehtoa ole laittanut.

vaikea sanoa, oman tytön (16v ) kuvia on vähän samaan tapaan kommentoitu muutamaan kertaan fb:ssä, esim nuoriso-ohjaajien taholta, niin kommentti on jotain "sisäpiirin" juttua, jossa ei siis ole mitään epäilyttävää.

kannattais varmaan kysyä tytöltä kuka se kommentoija on jos asia mietityttää.

Mitäs jos vaikka puhuisit sen tyttösi kanssa? Sitten tiedät kuka se mies on, siitä riippuu aika paljon. Jos se on joku valokuvauskerhon vetäjä joka just pitänyt onkun selfie-koulutuksen tytöille niin toi on ihan ok, mut jos se on jo creepy stalkkeri niin sit nounou. Mun pikkusiskolla on ollu just tollasia joukkuekaverin isiä kommentoimassa sen herutuskuvia ja ihan oikeasti nykyään 14v osaa pitää yllättävän hyvin netissä huolen asioistaan. Ainakin mun siskon puheista päätellen nykyteinit on jopa yliepäsinisilmäisiä tai mikä nyt olisi hyvä sana mutta tajuat pointtini. Puhu lapsellesi, hänelläkin on aivot.

Yhteistyössä