Mitä olisitte tehneet minun asemessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mieheni on ilmoittanut reilu vuosi sitten, että ei ole enää rakastunut minuun ja haluaa erota. Siitä lähtien olemme eläneet käytännössä kumpikin omaa elämäämme yhteisessä kodissamme lyhentäen asuntolainaa mahdollisimman paljon, jotta saamme lainan siihen kuntoon, että voimme erota.

Eilen olin työkavereideni kanssa ulkona ja tapasin yhden miehen, jota olen aina pitänyt viehättävänä. Hän oli eronnut sitten viimenäkemän. Huomasimme viihtyvämme keskenämme loistavasti ja niin siinä sitten kävi, että hän kutsui minut luokseen.

Emme harrastaneet seksiä, mutta kaikkea muuta ihanaa kyllä.

Pitäisikö mulla olla huono omatunto? Miten tästä kannattaisi jatkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erota tai kertoa miehellesi että olet löytänyt uuden ja aiot alottaa suhteen.

En vielä edes tiedä, haluanko aloittaa suhdetta tämän toisen miehen kanssa. Lähinnä pohdin, että onko eettistä ylipäätään tapailla muita tässä tilanteessa. Mutta pakko tunnustaa, että kyllä teki itsetunnolle hyvää huomata, että joku on vielä kiinnostunut.

No hyvänen aika sentään. Annat palaa ja alat tapailla tuota miestä jotta näet miten homma lähtee sujumaan.

Oletko käytännössä eronnut ja pohdit että oletko pettänyt vaikka ette menneet sänkyyn.

Hyvää jatkoa vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän miehelläsi ole myös ollut toinen jo kauan aikaa. Ei millään pahalla.

Jos on ollut, niin hyvin vähän hän on sen kanssa aikaa viettänyt. Luulen, että muutenkin olisin saanut jostakin vihiä.

Aika ja paikka löytyy aina. Mut enivei mies ei rakasta sua enää, joten tuskin sitä haittaa.

Yhteistyössä