Mitä ootta syöny tänää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pari kupillista kahvia, juustosämpylän, salaatin kera antipaston, lasin punaviiniä ja sörsselssöniä (= tomaatti-lihapulla-papu-riisi-porkkanaa ) sekä kaalisalaattia.

4 nugettia, puolet leipäkebabista, 3palaa pizzaa, 2 mandariiniä, 2 voileipäkeksiä jois oli sulatejuustoa ja kinkkua, pullon vichyä. ai niin ja king size tuplan. oli tänään poikkeuksellisesti tällänen kiireinen sika päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja bieras:
taidat olla plösö. missä vihannekset ja hedelmät?

pläski olenki.. en oo ollu kotona koko päivänä (paitsi nyt..) jos oisin olluna ni ois tullu syötyäki niitä.. ja tuskin se mun elämäni loppuu yhtee päivää ku jättäny sen terveellisemmän ruuan osuuden pois.. :whistle:

Lämmin ruoka on totaalisen yök näillä helteillä ja raskausviikoilla. Aamulla söin puuroa ja prodedrinksun. Lounaaksi Rosson kanasalaatin, päivällinen oli kaksi omenaa ja prodedrinkki taas. Sitten kävin salilla ja join palautusjuoman. Alkuillasta kaksi näkkileipää päällisineen ja maitorahka. Just äsken söin rommirusinajädeä.

Lounaaksi eilistä makaronilaatikkoa ja salaattia, päivälliseksi nuudeleita ja salaattia ja nyt syön paahtosämpylää ja kananmunaa. Lisäksi olen juonut monta kuppia kahvia, syönyt jäätelöä ja suklaapatukan ja muutaman domino-keksin.

Aamulla ruisleipää kinkulla, juustolla, keitetyllä munalla ja kurkulla sekä Gefilus-jogurtti.
Lounaaksi kiinalaisessa ravintolassa valkosipuli-chilikanaa. Jälkkäriksi jätskiä.
Välipalana banaani ja ruisleipää kinkulla sekä miniluumutomaatteja.
Illalla pari siideriä ja Rosson pizza.
Meni siis herkuttelun puolelle tämä päivä.

Aamulla puuroa, omppumehua ja kahvia, lounaaksi kasvissosekeittoa, karjalanpiirakka ja vettä, välipalaksi jäätelötuutti ja kuppi kahvia, lounaaksi ratatouillea ja riisiä ja kohta iltapalaksi tonnikalapiirakkaa ja vihreää salaattia.

aamulla ruisleivän kera metukan ja kahvia, päivällä vuohenjuustokanasalaattia, jätskiä, iltapalaksi söin grahampiirakan ja mansikoita. vettä juonut pitkin päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Ihanaa lukea et muutkin syö makeeta ja herkkuja! Oon jotenkin ajatellut et oon epäonnistunut yksilö kun makeanhimo vaivaa ja joka päivä pitäis jotain pientä herkkua saada...

Sano miten muka voi olla syömäti jätskiä tällaisena päivänä? Fyysisesti mahdotonta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Siis miten te jotkut elätte noin vähällä ravinnolla? :o Onko toi ihan normisettiä vai?

Mä syön lepopäivinä yleensä aika vähän, mut treenipäivinä eli 5- 6 päivänä viikossa aika paljon enemmän ja yleensä aika protskuvoittoisesti, kuitenkin vaan n. 1000-1200kcal.

BTW miten usein pidätte herkkupäiviä? Ja mitä silloin yleensä syötte? Mun tekis mieli mussuttaa jotain koko ajan ja ajattelen tällä hetkellä vaan ruokaa :D Mut sallittakoon se ajatus koska olen sairas ja tylsäksi käy aika :xmas:

Yhteistyössä