mitä opiskelemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki pirkko

Vieras
En tosiaankaan tiedä mikä sopisi minulle. Ammatinvalinta psykologilla käyty enkä viisastunut yhtään. Eikä mitkään hömpät testit kerro mikä oikeasti sopii. Niiden mukaan esim toimistotyö olis mille sopivaa. Noh sellaista työtä olen tehnyt, ei sovi mille, en tykkää.

eihän ne testit voi kaikkea sinusta tietää. miksei sopinut toimistotyö? ja minkäsorttinen homma olisi niissä villeimmissä unelmissa ja miksi? jos et noihin vastaa, niin mitäs sitten kyseletkään?

Alkuperäinen kirjoittaja hengitä välillä;27787088:
eihän ne testit voi kaikkea sinusta tietää. miksei sopinut toimistotyö? ja minkäsorttinen homma olisi niissä villeimmissä unelmissa ja miksi? jos et noihin vastaa, niin mitäs sitten kyseletkään?

Toimistotyö oli pitkästyttävää ja epäkiitollista hommaa eikä niska vaivaiselle sopinut istumatyö.

Jos sais valita ihan mitä vaan eikä olis mitään rajoiteita mä varmaan työskentelisin ehkä jossain lääketiede alalla ehkä... ainakin kaikki taudit ja bakteerit, lääkkeet kiinnostaa. Ihan pienet lapset ja vauvat on kanssa sellaiset että osaan niitä käsitellä ja tykkään olla niiden kanssa.

mutta noista ei kyllä mikään ole mahdollinen oikeasti toteuttaa.

Yhteistyössä