Mitä ostaa 16vuotiaalle tytölle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse olisin 16v ollut onnellinen korusta mutta taitaa olla että vaatelahja kortti olisi enempi tämän päivän 16-vuotiaalle mieleen.
Pitääkö liikkeen olla seppälä vai kelpaisiko lahjakortti esim prismaan tai citymarkettiin?...

ja :(( ehkäisyasiat on varmasti ihan kunnossa. piste.

Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
itse olisin 16v ollut onnellinen korusta mutta taitaa olla että vaatelahja kortti olisi enempi tämän päivän 16-vuotiaalle mieleen.
Pitääkö liikkeen olla seppälä vai kelpaisiko lahjakortti esim prismaan tai citymarkettiin?...

Meillä murkut käy H& M ja Kappahlissa.

ratsastuskurssi =) joko alkeis sellanen tai jos jo ratsastellut niin joku muu kurssi.. tai sit tietty vaatteita,ne on aina ihania. jos saa itse valita,muuten voi tulla hama. myös lahjakortti kauneushoitolaan vois olla kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja kummi:

Mielummin varmaan Seppälän tai HM:n lahjakortti kun Prisman tai Citymarketin, ei meillä ainakaan tuota nuoremmatkaan tytöt löydä mieleisiään vaatteita Prismasta eikä Citymarketista.

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Lahjakortti kosmetologille.

Täydellinen peesi. Jos pari kertaa vuodessa voisi tuossa elämänvaiheessa antaa lahjaksi ihonpuhdistuksen, niin siitä tulisi helposti tapa joka jatkuisi läpi elämän ja helpottaisi ihonhoitoa huomattavasti.

Yhteistyössä