H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Eli mistä 2½ v pojat yleensä tykkää? kummipojalle pitäis jotain hommata..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
Nuppi? Meillä kyllä tehdään jo 20 palan oikeita palapelejä. Tuskin nuppipeliä kannattaa ostaa, voi olla ettei kovin kauaa kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
Nuppi? Meillä kyllä tehdään jo 20 palan oikeita palapelejä. Tuskin nuppipeliä kannattaa ostaa, voi olla ettei kovin kauaa kiinnosta.
Minä nyt kerroin, mitä meidän tenava tykkää tehdä. En sitä mitä hän osaa tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
Ja minä kerroin miten meilläMeillä tykkää tehdä sitä mitä osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
eikö osaa nuppipelejä sitten tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
eikö osaa nuppipelejä sitten tehdä?
Ei mitään haastetta enää. Valitsee mieluummin tavallisen palapelin. Mut jatka sä vaan tätä vänkäystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Vaikka joku sanoikin että varmasti palikoita jo löytyy, niin meillä ainakin toivotaan 2 ja puol pojalle duploja. Niitä peruspalikoita ei tunnu olevan liikaa koskaan. Lisäksi on toivottu rattikelkkaa, junarataan osia, vaatetta, dvd:tä... Mitään krääsäleluja ei, siis niitä halpiksia mitkä hajoo viikossa. Muumitietokone on mun mielestä turhan vaikea vielä tuon ikäiselle, ehkä aikaisintaan 3 vuotis lahjaksi, jos vielä silloinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Vaikka joku sanoikin että varmasti palikoita jo löytyy, niin meillä ainakin toivotaan 2 ja puol pojalle duploja. Niitä peruspalikoita ei tunnu olevan liikaa koskaan. Lisäksi on toivottu rattikelkkaa, junarataan osia, vaatetta, dvd:tä... Mitään krääsäleluja ei, siis niitä halpiksia mitkä hajoo viikossa. Muumitietokone on mun mielestä turhan vaikea vielä tuon ikäiselle, ehkä aikaisintaan 3 vuotis lahjaksi, jos vielä silloinkaan.
Ei sillä muumitietokoneella tarvitse kirjaimellisesti osatakkaan pelata 2½ vuotiaan, se on lapsestani ollut hauska vekotin ihan muutenkin, viihtyy hyvin sen ääressä vaikkei aluksi niitä pelejä osannutkaan. Kaikki elektroniikka on aina kiinnostanut omia poikiani, minun kannettava kiinnostaa mutta nyt on oma. Säilyyhän se kun kolmevuotiaana alkaa vähitellen ymmärtämään. Meidän poika sai 1,5 vuotiaana ja vielä menee nyt kolmen vanhana. Ja tää oli se mun ehdotus omalta pohjalta, ei tarvitse arvostella toisten ehdotuksia vaan voi antaa niitä omia ideoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Vaikka joku sanoikin että varmasti palikoita jo löytyy, niin meillä ainakin toivotaan 2 ja puol pojalle duploja. Niitä peruspalikoita ei tunnu olevan liikaa koskaan. Lisäksi on toivottu rattikelkkaa, junarataan osia, vaatetta, dvd:tä... Mitään krääsäleluja ei, siis niitä halpiksia mitkä hajoo viikossa. Muumitietokone on mun mielestä turhan vaikea vielä tuon ikäiselle, ehkä aikaisintaan 3 vuotis lahjaksi, jos vielä silloinkaan.
Ei sillä muumitietokoneella tarvitse kirjaimellisesti osatakkaan pelata 2½ vuotiaan, se on lapsestani ollut hauska vekotin ihan muutenkin, viihtyy hyvin sen ääressä vaikkei aluksi niitä pelejä osannutkaan. Kaikki elektroniikka on aina kiinnostanut omia poikiani, minun kannettava kiinnostaa mutta nyt on oma. Säilyyhän se kun kolmevuotiaana alkaa vähitellen ymmärtämään. Meidän poika sai 1,5 vuotiaana ja vielä menee nyt kolmen vanhana. Ja tää oli se mun ehdotus omalta pohjalta, ei tarvitse arvostella toisten ehdotuksia vaan voi antaa niitä omia ideoita![]()
Juu siis ei todella ollut tarkoitus arvostella sinua! Meillä se vaan ei tod. näk. jaksaisi poikaa kauaa kiinnostaa, ja tämä on siis vain oma mielipiteeni. Enkä esim. osta lapselleni miljoonan palan palapelejä, että hän voisi paloja vaan näpertää ennenkuin oppii niitä tekemään. Sama tuon läppärin kanssa, ei hän mielestäni tarvitse sitä mihinkään ennenkuin osaa sillä leikkiä tarkoituksen mukaisesti..
Mutta tällä palstalla ei voi sanoa omia mielipiteitään ilman että joku vetää herneet nenään, joten antaa sitten olla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä :tuon ikäinen tykkää nuppipalapeleistä ja värittämisestä.
meillä on nuppipalapelit jo vauvaleluissa...
Autot ja legot on varmasti mieluisia