Mitä ostaa kaupasta kun haluaa laihtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mä nimittäin aion nyt aloittaa uuden laihiksen. Tänään olen syönyt mitä nyt kaapeista löytyy eli. ruisleipää, tomaattia, kurkkua, pinaattikeittoa ja kaksi keitettyä munaa.

Minkalaista aika yksinkertaista ruokaa sitä tekisi? Ja mitä tänään vielä iltapalaksi?

[QUOTE="alkup.";28786512]Ettei vaan kalorit ylittys jos nuo vielä tänään vetäisin. Eiköhän mulle riitä kun yhden kerran tänään vielä syön. Hyviä ehdotuksia, mutta ruisleipää olen syönyt tänään jo neljä palaa.[/QUOTE]

No mut eihän tuosta tulekaan kaloreita kun kasviksista ja kanasta ja parista ruisleipäpalasta. Eli ei mahdottomia :o)

[QUOTE="pirkko";28786547]osta dödö ja sivele suihkun jälkeen kainaloon. ei lihota yhtää.[/QUOTE]

Löytyy jo pari dödöä ja sivelen sitä aamuisin suihkun jälkeen.

Osta kotiin ainaski kukka-, parsa-, varhais- ja ruusukaalia perunan/riisin/pastan tilalle. Keitä seitiä yhdeks ateriaks, paista fileepihvi yhdeks, paista broiskufilee yhdeks. Tee iso salaatti, johon laitat salaattia, rucolaa, tomaattia, kurkkua, vihreitä papuja, herkkusieniä, purkkiparsaa ja sinapilla terästettyä raejuustoa. Jos et voi olla ilman leipää, nauti Ryvitaa.

Yhteistyössä