Mitä ostaisin äidille 47w lahjaksi. Budjetti olisi max 40e enempää ei ole varaa laittaa. Pää ihan tyhjä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En haluaisi mitään kallista. En 40 euron lahjaakaan opiskelijalta. Kuohuviini, ei kallista. Maustekahvia, kukka, suklaata, salmiakkia, pokkari tms. Ja siis vain yhden näistä. Terv: kahden opiskelijan äiti.

Äiti ei ole oikein lukevaa tyyppiä. Hän ei myöskään käy missään (monena vuotena olen turhaan ostanut leffalippuja tai ravintolalahjakortteja ja käyttämättä ovat jääneet). Mutta tuon pullon kuohuvaa voisin ainakin viedä, jotain tarttee keksiä kylkeen..

Harrastaako käsitöitä--> osta joku kiva ristipistotyö. Huovutussettejä.
Sanaristikkolehti tms. harrastelehtiä

Lukeeko--> osta kirja, esim. Patricia Cornwell

Leffaliput, DVD boxi lemisarjasta niitä saa esim. Anttilasta edullisesti.

t.48 v

Rehellisesti sanottuna hän ei harrasta mitään jos tv:n katselua ei lasketa harrastukseksi. Mutta tuo kulmakarva+ripset juttu voisi olla hyvä.

Se, kukka ja kuohari saa kelvata :)

Viet itse äiti ulos syömään. Vietätte laadukasta äiti-lapsi aikaa ja sinä maksat kustannukset.

Jos äitisi pitää kauniista kodista (osalle vanhemmista yhdentekevä asia), osta pari kaunista sisustustyynyä tms.

Minä 45 v ilahtuisin valtavasti jostain kukasta. Ilahtuisin myös esim. jostain sisustuslehdestä. Mun kohdallani esim. geisha-sydänrasia, tai suklaalevykään ei voisi mennä pieleen.

Minä olen äitisi ikäinen ja lapseni ovat opiskelijoita. En todellakaan halua lapselta 40 euron lahjaa, sillä se tekee tosi ison loven budjettiin. Kukka on kiva lahja ja jo se riittää halauksen kera tietenkin. Pieni viini- tai kuohuviinipullo käy myös ja suklaa. En pistäisi pahitteeksi, jos lapsi haluaa viedä minut kahville. Päivällis- ja leffaseura on myös mukavaa, mutta silloin minä maksan vaikka omat synttärini ovatkin.