Mitä ostaisin miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Ajattelin moccamasteria, mutta kun epäilytti, niin onneksi sitten kysyin suoraan, että tykkäiskö siitä ja sanoi että ei..

Mutta mitä ihmettä voisin muuta ostaa, jotain 50-100 euron luokkaa, mieluiten jotain sellaista hemmottelua ja luksusta, mutta en keksi mitään..

Ideoita?

Niin ja ei oo mikään kauneushoitolamies, että sellaiset lahjakortit ei käy.. Hierottavana käy jo.. Vaatteista ei myöskään välitä..

Mulla vähän samaa hommaa, tuntuu että sen kaappi pursuaa alusvaatteita ja sukkia, on tosi valikoiva vaatteistaan, mistään elokuvista ei oikein välitä, kaikki levyt ja kirjat mitä vois ostaa on jo itse ostanut.. mitään autoon ei tarvii.. On tää taas ongelmaa.

Mä ostin nyt isänpäivälahjaksi miehelle oikein kunnollisen ja tukevan tyynyn (50 euroa) ja mies on tykännyt kovasti. Monta kertaa kehunut että on hyvä nukkua eikä ole niskat ollut kipeänä. Meillä mies käy itse alkosta mitä haluaa, kaapit pursuaa vaatteita eikä oikein välitä mistään krääsästä tai peleistä yms. Tosi vaikea ostaa mitään lahjaksi. Naisethan tykkää aina kukista, koruista ja suklaasta, meille on paljon helpompi keksiä lahja.

Ostin meille K-18 paketin... eli maustettuja hierontaöljyjä, pariskunnille sopivan DVD:n, penisrenkaan, kaikkee pientä kivaa... Ajattelin pakata ne työkalupakkiin. :) Ei meillä aina niin "villiä" ole, mutta tostahan saattaisi tulla taas uutta potkua ja kivaa moneksi kertaa. :)

No sellaisen 79? mokkiksen olisin ostanu, en sitten tiedä onko kunnollinen vai ei..

Olutta ja kossua ostaa itse enkä mä ymmärrä konjakeita yms. mikä on hyvää.

Työkalutkin ostaa itse, enkä ymmärrä niistäkään mitään.

Partakoneen ja kännykän on vasta uusinu..

Leipää ei paahda,

Pelikonetta en osta, nytkin pelaa jo liikaa.

Huora.. Hmm..

Tyynytkin on vasta uusittu..

Kiitos ideoista olisko lisää?

=D

Mun mielestä kossut, korit ja muut alkoholit on out!
Pelaako miehs tietokone tms pelejä? Sit osta joku peli mitäse on ite haikaillut, jos ei niin jotain muuta
harrastuksiin viittaavaa...uusi maila tmv. Tuoksusetit aina varma valinta, ehekei mitään market tyyliä vaan kosmetiikkaosastolta jotain..

Pelit on kyllä hyvä valinta tai uusi tai tuoreempi konsoli esim. Mieluummin tykkään että mies pelailee tai soittelee kotosalla kuin että käy huorissa tai illta pitkät golfaamassa tai pokeria pelaamassa kuten naapurin rouvalla. Naapurin rouvan miehen pitää talvisinkin painella pelaan golfia jonnekin simulaattoriin tmv. :o

Soittaako miehes jotain soitinta? Tai onko joskus nuorempana halunnut oppia soittamaan jotain? Ostin miehelleni 5v hääpäivälahjaksi aikoinaan akustisen kitaran kun tiesin että on nuoresta saakka halunnut oppia soittaan kitaraa ja oppi nopeasti soittamaan. Joten esim soitin voisi kanssa olla hyvä lahja :D

Dirt2 PSP:lle, sitte Lacroixin Absynthe-tuoksu.

Lisäksi joitan pehmoista ja JOS osaan, niin joku DVD.

Ja lisäosa siihen hmm lautapeliin joo Carcassoneen :D :D :D

Voi ei vastasin ihan huti :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No voi kai noistakin ottaa vinkkejä :wave: :xmas:

Miä tein vaa nii tylsästi että ukolle sanoin mikä on miu budjetti, ja sillä summalla saa valita jotai mikä miellyttää, miä ostan, kannan kotiin, paketoin ja jouluaattona pukki sen jakaa ukolle!
Budjetti oli 25e ja ukko valitsi kiroileva siili- shortsipyjaman ja englanninlaku laatikon :D

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä tein vaa nii tylsästi että ukolle sanoin mikä on miu budjetti, ja sillä summalla saa valita jotai mikä miellyttää, miä ostan, kannan kotiin, paketoin ja jouluaattona pukki sen jakaa ukolle!
Budjetti oli 25e ja ukko valitsi kiroileva siili- shortsipyjaman ja englanninlaku laatikon :D

Ihana =)

Kiitos vinkeistä, mikään nyt ei vaan oikein innosta..

Onko vika mussa vai miehessä? Kivoilta siis kuulostaa teidän lahjat, mutta ei oikein sovi mun miehelle.. Joku peli vois olla, mut en sit yhtään tiedä mikä.. Ja toisaalta en tykkää, että alkais istuskelemaan jonkun pelin ääressä kaiket illat..

Yhteistyössä