Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näpertelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näpertelijä

Vieras
Näpertelen kaikenlaista ja ajattelin mennä kokeilemaan joulumyyjäisiin myymistä ja kysynkin nyt että mitä itsetehtyä ostaisit myyjäisistä?
En oikein osaa päättää mitä lähtisin sinne myymään,varmaan paras kun olisi paljon erilaisia juttuja myynnissä?

Mä ostin just yläastelaisten myyjäisistä suklaakakkua ja muffinsseja :)

Katselin kaihoisasti villasukkia ja itse tehtyjä joulukortteja + joulukoristeita, nyt hakkaan päätä seinään ku en mennyt pällistelemään niitä tarkemmin :headwall:

No entäs paljon olet valmis maksamaan esim. havukranssista?
Tuntuu niin vaikealta hinnoitella tuotteita :/ En osaa pyytää kun esim.tarvikkeiden hinnan ja työhön menee kuitenkin paljon aikaa mutta olen huono hinnoittelija :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuntuu niin vaikealta hinnoitella tuotteita :/ En osaa pyytää kun esim.tarvikkeiden hinnan ja työhön menee kuitenkin paljon aikaa mutta olen huono hinnoittelija :(

Ulkonäkö vaikuttaa paljon. Pallo pitää olla pyöreä ja tuuhea. Kranssi kauniin muotoinen. Myyjäisissä toki vaikuttaa myös kilpailu (halvin hyvännäköinen tulee ostettua, rumaa ei ollenkaan ja törkyhintainen myös pois). Lisäksi materiaalilla on vähän välilä (tulee erinäköisiä onko käytössä kuusi, joku "ulkolainen kuusi" vai esim vuorimänty), mä tykkään eniten suomalaisesta kuusesta.

Pallo noin 10-15e on ok, kun on sellainen 20-30cm halkaisijaltaan. Kranssissa varmaan samoin (iso). Jos köynnöstä olisisi, niin siitä maksaisin toki enemmän esim 20e - 3m. Tosin en kyllä tiedä hintatasoa, viime vuonna en käynyt myyjäisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ulkonäkö vaikuttaa paljon. Pallo pitää olla pyöreä ja tuuhea. Kranssi kauniin muotoinen. Myyjäisissä toki vaikuttaa myös kilpailu (halvin hyvännäköinen tulee ostettua, rumaa ei ollenkaan ja törkyhintainen myös pois). Lisäksi materiaalilla on vähän välilä (tulee erinäköisiä onko käytössä kuusi, joku "ulkolainen kuusi" vai esim vuorimänty), mä tykkään eniten suomalaisesta kuusesta.

Pallo noin 10-15e on ok, kun on sellainen 20-30cm halkaisijaltaan. Kranssissa varmaan samoin (iso). Jos köynnöstä olisisi, niin siitä maksaisin toki enemmän esim 20e - 3m. Tosin en kyllä tiedä hintatasoa, viime vuonna en käynyt myyjäisissä.

Kiitos Sinulle :)

Yhteistyössä