Mitä ostaisit myyjäisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiKoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KiiKoo

Vieras
Olen menossa (ehkä) myymään ompeluksiani ja askartelujani myyjäisiin. Nyt mietinkin, että mitä sinne kannattaisi tehdä myyntiin. Olin ajatellut pussukoita, neuvolakortin suojia, tuttiketjuja...

Mitä sinä ostaisit myyjäisistä ja millä hinnalla?

Voisin ostaa erikoisemmista kankaista tehtyjä kestokasseja. Eli lakanakankaisen osaan kyllä itsekin tehdä... Yleisestikin niissä pitää olla jotain jujua/materiaalia, mitä ei halpahallista tai eurokankaasta löydy.

Kauniita heijastimia rintarossiksi. Kankaalla päällystettyjä nappeja (kankaalla on merkitystä)

Talvella ostan myyjäisistä aina havupalloja.

Muoks. Kestokasseja meillä tarttetaan kauppakassina. Ja monta.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mitä niillä pussukoilla tekee? Entäs jollain neuvolakortin suojalla... huoh.
Mä ostaisin vaikka munkkeja.

No mä teen sillä pussukalla semmosta että laittasin sinne kirpputoritarpeet...eli hintalaput, teippiä, sakset, kynän yms.

Mun pitäis siis saada semmonen pussukka jossa ne kaikki pikkukamat ois. Voisin sen aina ottaa mukaan kun lähden kirppikselle tarkistamaan onko kaikki hintalaput vielä vaatteissa kiinni jne.

Ja kun kotona hinnoittelen, niin ois kiva että ne ois kaikki siellä pussukassa ja se pussukka jossain tietyssä paikassa. Nyt koko maailma on täynnä niitä hintalappuja kun niitä lentelee ympäriinsä :/

No tällä hetkellä tarvisin tollasen neuvolakortin suojan ja voisin siitä maksaa vaikkapa 10? jos se mun silmää miellyttäis. Tyttölapsille voisin ostaa vaikka pienet kangaspussit jumppa- tai uimavaatteita varten :)

Yhteistyössä