Mitä ostan joululahjaksi nuorille aikuisille( 2 tyttöä ja 1 poika)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivotonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivotonta

Vieras
Tytöt on 20v ja 19 v ja poika on 20v
Mitä kummaa voisin ostaa heille. Kaikki on lapsemme kummeja vielä. Yksi lahja varmaankin riittää, yhdistetty joululahja ja joulumuistaminen kummille. Ja vanhempi tyttö minun kummityttöniJotain kivaa mikä ei maksa ihan maltaita

Yleensä "vuoden peli" tittelin saaneet ovat hyviä. Monopolit ja Riskit kannattaa jättää jo historian havinaan eikä antaa pahan kiertää nuorempiin sukupolviin.

mitenkäs tytöille vaikka jotku lahjakortit esim pentikille taikka sitten jotain korua? Itse katselin just hopeisia koruja ja aika edullisestikkin sain hopeisia korvakoruja sekä kaulakoruja. Pojalle vois autoihin liittyvää esim työkaluja taikka harrastukseen liittyvää...

Lautapeli? Tuota. Jos et tasan tarkkaan tiedä, että ovat pelaajatyyppiä, niin ei ikinä.

Leffalippuja,mieluiten kahvilan tai pitserian lahjakortteja, sillä ne eivät varmasti jää käyttämättä tai teatterilippuja... Tai vaikka villasukat, jos osaat neuloa. Mutta lautapeli on aika kökkö idea jos ei sitten ihan täsmälleen tiedä, että se on se heidän yhteinen harrastus.

Mä kannattaisin myös leffalippuja, koska en ole koskaan tavannut nuorta, joka ei haluaisi koskaan käydä elokuvissa tai ei elokuvista ylipäätään välitä. Sen sijaan kaikki eivät ole lautapelaajia. Itsekin olen lautapelejä lahjaksi saanut(yleensä sellaisislta jotka itse ovat kovia pelaamaan), mutta tuolla pölyyntyvät varastossa.

Yhteistyössä