Mitä ostan kaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laihduttaja"

Vieras
Huomenna pitäis ostoksille.. olen aloittanut laihiksen pari viikkoa sitten.. Mietin tässä lähinnä että mitä voisin syödä aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi... Lounaat ja päivälliset on jo hyvässä hallussa eli terveelliset ja monipuoliset.. Nyt vaan tuuppaan sortumaan kaikkeen huonoon ja lihottavaan noissa muissa aterioissa..

Mitä pistän ostoslistalle?

Tarkoitus olis saada edes 1-2kiloa tippumaan tässä kahden viikon aikana että mahtuisin 2.6 juhla mekkooni :D

[QUOTE="Laihduttaja";26320608]Huomenna pitäis ostoksille.. olen aloittanut laihiksen pari viikkoa sitten.. Mietin tässä lähinnä että mitä voisin syödä aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi... Lounaat ja päivälliset on jo hyvässä hallussa eli terveelliset ja monipuoliset.. Nyt vaan tuuppaan sortumaan kaikkeen huonoon ja lihottavaan noissa muissa aterioissa..

Mitä pistän ostoslistalle?

Tarkoitus olis saada edes 1-2kiloa tippumaan tässä kahden viikon aikana että mahtuisin 2.6 juhla mekkooni :D[/QUOTE]

niin sanottuja turhia ostoksia ;). Ostin tässä somberon vaikka ois pitänyt sillä rahalla ostaa ruokaa;).Loppujen lopuks ei enää oo varaa ostaa ruokaa. Näin idiootit laihuttaa ;).

Yritän myös pudottaa painoa parissa viikossa muutaman kilon ja noudatan suurinpiirtein tuota jutan GoFatGo-dieettiä..
Pitäis nyt vaan jättää kokonaan repsahukset, jos aikoo saada kiloja pois...

Aamiainen

45g kaurahiutale
100g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
+Fast Omega3 2kpl

Lounas

100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
50g kananmunanvalkuainen / 25g raejuusto, rasvaton
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti
10g oliiviöljy

Välipala

1kpl Pro-Fx lo-carp bar / 40g Fast Dietmix / 250g maitorahka + 100g pakastemarjoja

Päivällinen

100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
40g riisi / 40g pasta / 170g peruna / Real-täysjyväleipä 2 viipaletta
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti

Iltapala

250g maitorahka / 150g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
10g vehnälese
+Fast Omega3 2kpl

[QUOTE="vieras";26320677]Aamulla kaurapuuro raejuuston ja mehukeiton kans
Välipala vähärasvaista rahkaa marjojen kans tai ruisleipä ja hedelmä
Iltapalaksi rahkaa ja marjoja[/QUOTE]

Ja tietty lisäks kevyt lämmin ruoka. Ei noilla pitkälle pötki.

Itse olen dietillä ja ruokavalioon kuuluu lähinnä näitä: raejuustoa, maitorahkaa, pähkinöitä, pakastemarjoja, pakastevihanneksia, kurkkua, tomaattia, kukkakaalia, parsakaalia, maustamatonta kanaa (esim. rintafilettä), tonnikalaa, kananmunia.

Siinä ainakin jotain kauppalistalle laitettavaa. :D

[QUOTE="Miia";26320715]Ja tietty lisäks kevyt lämmin ruoka. Ei noilla pitkälle pötki.[/QUOTE]

Vastasinkin kysymykseen mitä syödä aamu-, väli-, ja iltapalalla :)

Yhteistyössä