Mitä ostat nettikaupoista ja mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shaggy mum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shaggy mum

Vieras
Niin, otsakkeessa se oikeastaan jo lukeekin :)

Eli, mitä tilaat ja mitkä ovat suosikki nettikauppasi?

Minä olen aloittelija tässä jutussa ja tahtoisin kuulla kokemuksia, mahdollisimman paljon.

Isommille koululaisille vaatteet H&M ja kengät jos netistä niin nyt olen tykästynyt tuohon Kipin Kapin kauppaan sieltä tulee hyviä tarjouksia!
Pienemmille alle kouluikäisille vaatteet tilaan useimmiten Nettivaatteesta (hyvät tarjoukse!)ja muista vastaavista (kannattaa tutustua sivuun www.tahtooton.com), lelut Lelukeisarilta ja Keltaisesta Murmelista.
DVD:t tilaan joko CDon.comista tai Lastenleffasta.
Itselle joskus Anttilasta ja Ellokselta, samaten miehelle. Meillä ei pahemmin kyllä kapoissa shoppailla, netistä niin paljon helpompaa.

Oon ostanut vaatteita, astioita, retkeilyvarusteita, leluja nyt ainakin.

Mä ostan netistä, jos valikoima ja hinta kohtaavat tarpeen. Suoritan kuukkelilla kyllä ensin hinnantarkistuskierroksen ja arvioin onko firma luotettava. Lastenvaatteissa toki on tietyt firmat, joiden kanta-asiakas olen.

Teen paljon ostoksia netistä, tilaan DVD-elokuvia, huuto.netistä ostan kaikkea mikä kiinnostaa jos löytyy jotain sieltä, olen ostanut mm. vaatteita (tosin hyvin harvoin), lehtiä, joitakin vanhoja leluja, DVD-elokuvia jne.

Ebaysta ostan esim. kenkiä, saa halvemmalla kuin Suomesta, DVD-levyä jne. Play.com on myös kiva sivu. Sitten on tietenkin nämä suomalaiset postimyyntiyritykset H&M, Ellos, Verkkokauppa... nyt en ole mitään ostanut pitkään aikaan, mutta kun ostin niin noista yllämainituista. Disney Storesta olen myös ostanut, mutta siitäkin on jo aikaa.

Lasten Metsola: paitoja itselle ja pojalle
Asos.com: vaatteita itselle
Brandos.com: kenkiä
Lookfantastic.com: Tigin shampoota ym
Satunnaisesti huuto.netistä vaatteita ja kenkiä itselle ja lapselle

Shaggy Momille: Käy katsomassa lastenvaatteita http://www.leppisloppan.fi, koot 110-152 cm. Itse olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatuun ja lapset ovat tykänneet.

Yhteistyössä