Mitä ostit viimeksi itsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitsi, pitää oikein miettiä.... no jos kampaamossa käynti lasketaan, niin se taitaa olla viimesin. Minä en suuremmin itelleni mitään ostele.
Ulkoilupuvun olen viimeksi ostanut, muutaman kk sitten.

Jokin aika sitten Teeman astiaston, mut sitä ei kai lasketa kun muutkin käyttää vaikka itse maksoinkin sen? :D Hmm.. Yhden tunikatopin ostin viime viikolla kirpalta ja lauantaina siiderin synttäreiden kunniaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mä ostin eBaystä 2800 eriväristä "timanttia" ja 1000 eriväristä helmenpuolikasta kynsien koristeluun. Perjantaina mullakin lähtee tilaukseen kynsilakkoja!

Mitä lakkoja ap tilasit?

Itsekkin tilailin pari viikkoa sitten ebaysta rhinestoneja eri värisinä ja kokoisina. Pitäis pistää myös kynsitarroja tilaukseen :) Tilasin yhdeltä kiinalaiselta whole sale -sivustolta nuo kynsilakat. Ei ole mitään merkkilakkoja :D tosin o.p.i :n pääly- ja alulakat tilasin samalla, joiden yhteishinta oli hurjat 5e :D

No ei kyllä paha :) Itse ajattelin tilata china glazen glitter- kokoelmasta ehkäpä 4 lakkaa, sitten china glazelta vähän muitakin ja ehkä pari opia :) Myös dotting tool on hankinnassa, sais helpommin pyöreitä pilkkuja! :D

Yhteistyössä