Mitä outoa/yliluonnollsita teille on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
unessa näen asioita jotka tapahtuu viiveellä kylläkin,samoin etiäisiä koen. esim. puhelimen soiton "tiedän" kuka soittaa kohta. usein olen ajatellut tätä henkilöä koko pvän ja sitten hän soittaakin :D

meillä on oma kotikummitus täällä kotona :) kuulen askeleet kun illalla hiippailee meillä

Etiäisiä tuon tuostakin. Muksuna yks pahvikoteloinen VHS -kasetti lensi tv-tasolta metrin päähän ihan omin nokin ja kannet olivat vielä parinkymmenen sentin päässä kasetista.
Ja paljon muuta... :)

pienemmistä sattumuksista suurempiin.. (ex-mieheen törmäämisestä, tsunamiin esimerkiksi).
Tiedän kuka soittaa ennen kuin katson, toimi myös lankapuhelimen aikaan, myös sellaisiin ihmisiin toimii jotka soittaa harvoin. Tiedän ennalta muutenkin miten "tarinat päättyy" elävässä elämässä. Ei ehkä liioiteltua kun kaverit sanoo mua noidaksi.. (vaikken kovin paljon asiasta melua pidä..)

illalla ennen nukkumaan menoa mietiskelin että kukahan jo kuollut ihminen seurailee mun elämää ja suojelee, kun niin olin lukenut aikaisemmin päivällä jostaa lehestä että jokaisella on joku henkiolento joka "katsoo perään", niin sitten yöllä näin unta entisen parhaan kaverin (muutti aikoinaan toiseen kaupunkiin niin tiemme erosivat) edesmenneestä äidistä ja tästä ex-kaverista. Tulivat kahdestaan mua unessa auttamaan kun olin vankina jossain linnassa! Tää kuollut äiti 0li mun äidin paras kaveri ja oltiin perheitten kesken paljon yhdessä! Aamulla kun mietin unta niin tuli sellainen olo että niinpä tietenkin, tää kaverin äiti tietenkin seurailee minunkin elämää :)

oi paljonki, mut en jaksa taas kertoo, löytyy vanhoista ketjuista.

tänään sain kyllä etiäisen. se oli aika tyylikäs, kumpa joku ois kuullu sen. kauheena stressasin keittiössä jotain ja tokaisin jaloissa pörrääville kissoille että menkää kattoo ovelle ku iskä tulee nyt (joo joo mies on kissoille iskä, haastakaa toki oikeuteen tai kommentoikaa tätä asiaa edes jotenkin) (ja juu, kissat on meille lapsia yhyy ) kissat ei menny joten kurkkasin ikkunasta että eikö se muka tullu, niin just sillon se käänty tieltä pihaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
unessa näen asioita jotka tapahtuu viiveellä kylläkin,samoin etiäisiä koen. esim. puhelimen soiton "tiedän" kuka soittaa kohta. usein olen ajatellut tätä henkilöä koko pvän ja sitten hän soittaakin :D

Näin myös minulla. Nuo enneunet EI oo aina kivoja... :/

Yhteistyössä