Mitä päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen 26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naikkonen 26

Vieras
Moniko muu nainen on pukeutunut ohuisiin sukkatuotteisiin seksin aikana ja millaisiin?
Meillä mies tykkää ja ei niin väliä, minkälaiset on. Kaikkea on useampaankin kertaan kokeiltu: nilkka-, polvisukkia, stay-upeja, sukkanauhasukkia, sukkahousuja tavallisia, sekä avomallisia. Tärkeä hänelle että on ohuet sukat
(max 20 den.)

Sukkiksissa en tykkää yleensä siitä, että niistä käsin tehdään avomalli, joten ne tulee ennen yhdyntää riisuttua pois.
Aluksi en ymmärtänyt mikäs noissa niin miestä viehätti, mutta nykyään ymmärrän hänen viehtymyksensä niihin, eikä kuitenkaan kyseessä ole mitään fetisismiä, vaan hän pitää niiden näöstä ja koskettelusta, joten ok juttu mulle.

Voisin arvioida, että ainakin joka toisessa seksituokiossa tulee oltua jonkinlaisissa nailoneissa ja mukavilta ne itsestäkin tuntuu nykyään.
Ja ihan arkenakin tulee etenkin nykyään niitä pidettyä, joten ei mitään suurta vaivaa senkään suhteen niistä koidu, senkun jättä vaan jalkoihinsa.

Olisi kiva tietää, pitääkö jotkut toisetkin näin ja miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
Kyllä tuo minusta fetisismiltä vaikuttaa!

jep, määritelmä täyttyy :D mikäs siinä, joku tykkää sukkahousuista, toinen korkokengistä, kolmas pitkistä hiuksista. Omalla ukolla ei mainittavampaa intoa sukkiksia kohtaan ole. Korkkareista tykkää enemmän - tai siitä miltä ne saa peban näyttämään. Siis minulla, vaimollaan, ei itsellään :xmas:

Kyllähän fetisismi on paljon enemmän, silloinhan pääasia olisi tässä tapauksessa sukat joita palvoa. Nyt ne ovat vain menossa mukana. Toiseksi fetissi ei saa tyydytystä ilman sitä, meillä se ei ole niin. Ehkä friikki tai addikti ois sopivampi ilmaus.

Joskus voi laittaa ohuet hienot sukat pitsisukat, nilkkasukat, polvisukat, stay up sukat. Kynnet pitää sitten olla ehkä vähän viilattu ei jotain teräviä reunoja. Oon usein pitkäkyntinen ja oon rikkonut monet sukat ja leggingsit. Kynsien terävä reuna on jäänyt tai oon raapinut.
♈Meri♈

Yhteistyössä