Mitä päälle aamulla taaperolle päiväkotimatkalle, kun ulkona on +1 lämmintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sisävaatteet ja välikausihaalari. Pipo ja hanskat ja kevyt huivi kaulaan. Ei todellakaan vielä mitään villahaalareita. meidän taapero on liikkuvainen ja paahtuisi jos alla olis vielä villaa tai fleeceä.

Mä voisin laittaa villaa alle. KÄytiin eilen pyöräilemässä illalla, taapero kyydissä. Pojalla oli päällä trikoopusero ja ohuet housut, päällä välikausipuku. Lämpötila oli noin 10 astetta. Poika oli ihan kylmissään, kun kotiuduttiin. Että kyllä nolla kelillä vois jo villaa lisätä alle, jos pyörällä tai rattailla liikenteessä.
Mut kukin tuntee oman lapsensa parhaiten.

[QUOTE="huh huh";27118320]Meidän taapero vetää vielä sikeitä ja ulos lähdetään vasta myöhemmin. Ihanaa, kun ei tarvitse pikkuista raahata hoitoon! Olisi ihan kamalaa. Ja tiedoksi ollaan velallisia ja mies töissä ja minä "vain" kotiäiti, mutta ihanaa silti =)[/QUOTE]

Joo, sen kyllä huomaa ettet tee töitä tai opiskele. :)

Mä voisin laittaa villaa alle. KÄytiin eilen pyöräilemässä illalla, taapero kyydissä. Pojalla oli päällä trikoopusero ja ohuet housut, päällä välikausipuku. Lämpötila oli noin 10 astetta. Poika oli ihan kylmissään, kun kotiuduttiin. Että kyllä nolla kelillä vois jo villaa lisätä alle, jos pyörällä tai rattailla liikenteessä.
Mut kukin tuntee oman lapsensa parhaiten.

Niin ja lisään vielä, että on eri asia liikkuuko lapsi itse vai istuuko yhdessä kohtaa.

Yhteistyössä