Mitä päälle talvihäihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Saatiin kutsu häihin =)

Mitähän sitä päälleen pistäisi?
Kesähäihin osaisin kyllä pukeutua, mutta mites näin talvella?
Kesämekkoja löytyisi, mutta ei sopivaa talven juhlaan, joten ehdotuksia ja mielellään kuviakin otetaan vastaan ;)

Vaatteita?? :D
Onko oikein hienot juhlat??
juhlapuku1.jpg

Mitään "kertakäyttö" pukua ei ole mahsollisuutta ostaa ja toivon omista vaatteista löytyvän vaatetta myös häihin, mutta vinkkejä.
Yleensä meilkein farkuissa tulee kuljettua. Suoria housujakaan ei kaapista löydy sopivia, kun niin paljon oon laihtunu.

Mä en myöskään ole hame-tyyppiä, joten serkkuni talvihäihin pistin mustat, leveähkölahkeiset juhlavat housut sekä tummanvihreän lyhythihaisen satiinipaidan, jalassa mulla oli piikkarit. Kauniilla kampauksella ja koruilla saa myös paljon aikaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä en myöskään ole hame-tyyppiä, joten serkkuni talvihäihin pistin mustat, leveähkölahkeiset juhlavat housut sekä tummanvihreän lyhythihaisen satiinipaidan, jalassa mulla oli piikkarit. Kauniilla kampauksella ja koruilla saa myös paljon aikaan. :)

Olet oikeassa =)

Musta neulemekko löytyis ja ruskea huivi, mutta kenkä valikoimasta melkein ainoostaa roosaa ja luumua saapasta.

Kengät ja huivi sopivat kyllä yhteen, mutta tuo mekko, tiedä sitten, kun se olisi musta.
Musta ei muutenkaan ole mun väri.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mitään "kertakäyttö" pukua ei ole mahsollisuutta ostaa ja toivon omista vaatteista löytyvän vaatetta myös häihin, mutta vinkkejä.
Yleensä meilkein farkuissa tulee kuljettua. Suoria housujakaan ei kaapista löydy sopivia, kun niin paljon oon laihtunu.

no mitä sulla sitten on sielä vaatekaapissa joista pitäis niitä vinkkejä antaa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Eikö sulla olis pikkukenkiä, joihin voisit nuo saappaat vaihtaa kun menet sisälle?

Mustat löytyis, mutta ne on niin huonot jalkaan,ettei niillä kauaa pysty kävelemään ja iltaa kohden alkaa semmonen kipu ja särky jaloissa, etten sit pysty yhtään niillä astumaan :ashamed:
Testattu on!
Muuten ois ihan kauniit kengät =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

no mitä sulla sitten on sielä vaatekaapissa joista pitäis niitä vinkkejä antaa? :D

Heh, vaikea sanoa, kun olen kutistunut niin paljon.
Suoria housuja löytyy, mutta isoja ja tuntuu, että kaikki juhlavampi on kesävetimiä.
Ihan yleisiä pukeutumis vinkkejä häihin?
Millaisissa vaatteissa on soveliasta häihin mennä?
Ihan farkkuja ei viitsi laittaa, vaikka niistä nyt sopivat löytyisikin.

Täällä on usein ollut kuvia vaatteista ja asusteista sekä asukokonaisuuksista , joten aattelin, josko jostain semmosista sais vinkkejä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Eikö sulla olis pikkukenkiä, joihin voisit nuo saappaat vaihtaa kun menet sisälle?

Mustat löytyis, mutta ne on niin huonot jalkaan,ettei niillä kauaa pysty kävelemään ja iltaa kohden alkaa semmonen kipu ja särky jaloissa, etten sit pysty yhtään niillä astumaan :ashamed:
Testattu on!
Muuten ois ihan kauniit kengät =)

Auts. No ei ne sitten käy. Mikä niissä kengissä on vikana, että voisko niitä jotenkin parannella? Esim. ostaa jotkut pohjalliset tai jotain. Suutari tekee kengille kyllä ihmeitä. Vaikka nykyään kun uusia kenkiä saa kahdellakymmenellä eurolla, ei paljon tule suutarin palveluja käytettyä. Ei kidutuskenkiä kannata ottaa juhlaa pilaamaan. Ellei sitten etukäteen tiedä, että siellä ei tarvi seisoa eikä kävellä, ja jos ne kengät voi salaa ottaa pois jossain pöytäliinan suojissa... :D

Yhteistyössä