Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Heh. Joko te ootte saanu tammihäihin kutsut?
(=pitäsköhän meidänkin alkaa niitä kohta väsäämään...)
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä en myöskään ole hame-tyyppiä, joten serkkuni talvihäihin pistin mustat, leveähkölahkeiset juhlavat housut sekä tummanvihreän lyhythihaisen satiinipaidan, jalassa mulla oli piikkarit. Kauniilla kampauksella ja koruilla saa myös paljon aikaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Mitään "kertakäyttö" pukua ei ole mahsollisuutta ostaa ja toivon omista vaatteista löytyvän vaatetta myös häihin, mutta vinkkejä.
Yleensä meilkein farkuissa tulee kuljettua. Suoria housujakaan ei kaapista löydy sopivia, kun niin paljon oon laihtunu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Eikö sulla olis pikkukenkiä, joihin voisit nuo saappaat vaihtaa kun menet sisälle?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Mitään "kertakäyttö" pukua ei ole mahsollisuutta ostaa ja toivon omista vaatteista löytyvän vaatetta myös häihin, mutta vinkkejä.
Yleensä meilkein farkuissa tulee kuljettua. Suoria housujakaan ei kaapista löydy sopivia, kun niin paljon oon laihtunu.
no mitä sulla sitten on sielä vaatekaapissa joista pitäis niitä vinkkejä antaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Eikö sulla olis pikkukenkiä, joihin voisit nuo saappaat vaihtaa kun menet sisälle?
Mustat löytyis, mutta ne on niin huonot jalkaan,ettei niillä kauaa pysty kävelemään ja iltaa kohden alkaa semmonen kipu ja särky jaloissa, etten sit pysty yhtään niillä astumaan :ashamed:
Testattu on!
Muuten ois ihan kauniit kengät =)