Mitä pahaa maksullisten naisten käytössä?

05.05.2013
32
0
6
Vaikuttaa siltä että osa naisista paheksuu sitä että mies käy maksullisissa naisissa.

Mitä pahaa siinä muka on jos käyttää maksullisia naisia seksuaalisten tarpeiden hoitamiseen? Ja varsinkin jos nainen on kotimainen joka saa joka lantin itselleen ja tekee sitä omasta tahdostaan.

Olen itse siirtynyt maksullisten naisten käyttäjien joukkoon ja tälläkin palstalla on naisia jotka eivät tätä minulle sallisi, ikään kuin se olisi jotenkin heiltä pois.

Ei itsessään mitään, varsinkin mikäli nuo mainitsemasi ehdot toteutuvat (siis ei parittajaa ja saa rahansa itse, jne.) Mua vaan inhottaa sun tapasi kirjoittaa naisista muuten "käytettyinä". Syntyy vaikutelma, että käyt seksityöläisellä, koska pidät kaikkia naisia jotenkin huorina.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28927344:
Vaikuttaa siltä että osa naisista paheksuu sitä että mies käy maksullisissa naisissa.

Mitä pahaa siinä muka on jos käyttää maksullisia naisia seksuaalisten tarpeiden hoitamiseen? Ja varsinkin jos nainen on kotimainen joka saa joka lantin itselleen ja tekee sitä omasta tahdostaan.

Olen itse siirtynyt maksullisten naisten käyttäjien joukkoon ja tälläkin palstalla on naisia jotka eivät tätä minulle sallisi, ikään kuin se olisi jotenkin heiltä pois.

Ei mitään pahaa, itsekin käyn säännöllisesti huorissa kun tahdon vaimoani pettää. Syy tähän on ihan se, etten halua jäädä kiinni vaimolleni siittä, että joku hoito tai ns.toinen nainen tulee ja paljastaa vaimolleni salasuhteen.

Helpompaa maksaa seksistä, saa sellaista mitä itse haluaa ja sen jälkeen voi lähteä kotiin vaimon luokse, ilman kiinnijäämisen pelkoa.

Moni nainen kauhistelee asiaa ilmeisesti siksi, ettei voi ymmärtää miten jotkut miehet eivät yksinkertaisesti kelpaa naisille. Näille miehille ainut mahdollisuus on käydä maksullisissa, jos ei siis selibaatissa halua elää.

Alkuperäinen kirjoittaja ätminkäinen;28927683:
Moni nainen kauhistelee asiaa ilmeisesti siksi, ettei voi ymmärtää miten jotkut miehet eivät yksinkertaisesti kelpaa naisille. Näille miehille ainut mahdollisuus on käydä maksullisissa, jos ei siis selibaatissa halua elää.

Varmaan on niitäkin, aika usea hutsujen käyttäjä vaan on ihan perheellinen mies, joka haluaa vaihtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja ätminkäinen;28927683:

Noh, tämä nyt on vähän sellaista höpötystä oikeasti. Aika harva mies ei kelpaa kenellekään ja tuskinpa naiset ovat näiden miesten seksikäyttäytymisestä kovin kiinnostuneita. Enemmän kutittaa ne, jotka pettävät huorissa käymällä, ja siinä tietysti se pettäminen on se isompia asia. Joillekin se huorissa käyminen sitten vaan tuottaa sellaisen lisä-ällötyksen. Toiset taas uskoo, että miehen "täytyy olla niin äijä että ei tarvi seksistä maksaa".

Kannattaa myös ottaa huomioon, että läheskään kaikki miehet, jotka eivät naista saa eivät välttämättä itse kuitenkaan halua maksaa seksistä. Seksillä on erilainen merkitys eri ihmisille ja ymmärrän ihan hyvin, että joillekin seksi on niin tunteellinen asia, että jopa inohttaa ajatella, että omalle puolisolle seksi voisi olla samanlainen ostettava palvelu kuin vaikka kampaajalla käynti. Sitten mennään jeesustelun puolelle, jos sitä seksiä ei saisi kukaan muukaan ostaa tai myydä.

Kyllä minullekin olisi turnoff jos saisin tietää, että mies jota deittailen käy vakituisesti huorissa. Olen kuitenkin ehdottomasti sitä mieltä että seksin myymisen tulee olla laillista, enkä saisi kohtausta jos kävisi ilmi, että joku tuttu on joskus kokeillut, en välttämättä edes siitä omasta puolisosta.

ei siinä varsinaisesti mitään pahaa, se on lähinnä säälittävää ettei ilman rahaa saa. ja pettääkin voi ilman kiinnijäämistä, jopa aivan naurettavan helposti.

[QUOTE="Vieras";28927877]Kuka hakisi huorista tappavia tauteja esim. Aidsin jne ?? Etkö sääli huoria? He ovat monesti huumeissa ja päähän potkittuja. Sinä vielä jatkat sitä!![/QUOTE]

Oletko kauankin asunut siellä Aasian-maissa?

Ei minua haittaa se että joku käy huorissa, kunhan minun ei tarvitse olla ko. ihmisen kanssa tekemisissä. Minulla ei ole mitään sanottavaa ihmiselle joka näkee toiset ihmiset objekteina, jotka ovat ostettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja siitä vaan;28928031:
Ei minua haittaa se että joku käy huorissa, kunhan minun ei tarvitse olla ko. ihmisen kanssa tekemisissä. Minulla ei ole mitään sanottavaa ihmiselle joka näkee toiset ihmiset objekteina, jotka ovat ostettavissa.

Mä en ihan tajua tätä ajattelumallia.

Miten niin seksipalveluita ostava ihminen näkee toisen objektina, joka on ostettavissa?
Ja tästä tulikin mieleen, että joskus kuulee joidenkin puhuvan prostituutioista "itsensä myymisenä". Miten niin myy ITSEÄÄN? Prostituoituhan myy seksipalveluita.

Vai ajatteletteko, että ihminen määrittyy seksin kautta ja jos harrastaa jonkun kanssa seksiä, antaa hänelle "kaikkensa"?
Ihminen on yhtä kuin seksi?

[QUOTE="susu";28928089]No ei sitten kyllä pidä paikkaansa. Kuulin tässä taannoin nuoruudenystäväni tänhetkisiä kuulumisia. Toimi helsingissä prostituoituna ja rahoitti sillä mm narkkaamisensa. Eikä muuten sit ole ainut SUOMALAINEN.[/QUOTE]

Rahoitti narkkaamisensa prostituutiolla, eli tuosta tekee ihmiskauppaa mikä?
Vapaaehtoisesti siis myi noita palveluita, jotta saa aineensa?

Mä en ihan tajua tätä ajattelumallia.

Miten niin seksipalveluita ostava ihminen näkee toisen objektina, joka on ostettavissa?
Ja tästä tulikin mieleen, että joskus kuulee joidenkin puhuvan prostituutioista "itsensä myymisenä". Miten niin myy ITSEÄÄN? Prostituoituhan myy seksipalveluita.

Vai ajatteletteko, että ihminen määrittyy seksin kautta ja jos harrastaa jonkun kanssa seksiä, antaa hänelle "kaikkensa"?
Ihminen on yhtä kuin seksi?

Ole ihan vapaasti tajuamatta, ei onneksi tarvitse olla sinunkaan kanssasi tekemisissä.

No ei onneksi. Semisti inhottaisi olla sellaisen ihmisen kanssa kovin läheisissä tekemisissä, joka määrittelisi minut ja ihmisarvoni seksikäyttäytymiseni perusteella.

Hmm, muistaakseni "määrittelin", eli kerroin ajatukseni, vain seksiä ostavasta ihmisestä, en mistään muusta. Eli joko et ihan ymmärtänyt, tai sitten ostat itse seksiä. Whatever.

Enkä muuten puhunut mitään ihmisarvosta. Minä vaan en halua rinnalleni tai ystäväkseni miestä, joka on ostanut joskus naisen.

Ei mitään, ellei prostituoitu ole ihmiskaupan uhri.

Jos pidättäytyy vain suomalaisissa prostituoiduissa, on riski tuohon käytännössä olematon.

Mun mielestä on tosi kyseenalaista myös ostaa seksiä todella nuorilta, mielenterveysongelmaisilta, hyväksikäyttöä esim. lapsuudessaan/nuoruudessaan kokeneilta tai juurikin sellaisilta, jotka huumeiden takia sitä tekevät. Mä en ainakaan katso, että narkkari, joka on voimakkaasti riippuvainen, tekee sitä ihan kaikilta kanteilta ajateltuna vapaasta tahdostaan.

Mun mielestä on tosi kyseenalaista myös ostaa seksiä todella nuorilta, mielenterveysongelmaisilta, hyväksikäyttöä esim. lapsuudessaan/nuoruudessaan kokeneilta tai juurikin sellaisilta, jotka huumeiden takia sitä tekevät. Mä en ainakaan katso, että narkkari, joka on voimakkaasti riippuvainen, tekee sitä ihan kaikilta kanteilta ajateltuna vapaasta tahdostaan.

Prostituution suurin ongelma onkin mielestäni tässä. Eli ostaja ei voi tietää prostituoidun taustoja ja tilannetta. Tämän takia jos käyttää heidän palvelujaan, tulee väkisinkin joskus hyväksikäytettyä sellaista joka ei myy itseään vapaaehtoisesti, täysillä käyden ja ilman pakkoa tai painostusta, ilman rikollisia taustavoimia.

No ei onneksi. Semisti inhottaisi olla sellaisen ihmisen kanssa kovin läheisissä tekemisissä, joka määrittelisi minut ja ihmisarvoni seksikäyttäytymiseni perusteella.

Aapeellä ongelma ei ole lainkaan toi.

Ongelma on hänen omien korviensa välissä, mis hänellä saa ja tulee olla "kokemuksia", olkoonkin että ovat ainoastaan maksupalveluista, mut sen olemattoman ja tulemattoman naisen pitäis olla neitsyt.

Hmmmm... kolkytä vuotta sitten taisin törmätä pariin neitsyeen. Asian ei pitäisi minusta tehdä suurta sikaa, vaan olin nuori ja tervehenkinen mies, joka tykkäsi tytöistä. Jos tein jotain pahaa, niin pyydän anteeksi näin jälkikäteen.

Sit törmäsin lasteni äitiin, joka ei ollut neitsyt ja entäs sitten. Suhde alkaa tänään ja kestää, niin eilisellä ei ole hitonkaan merkitystä.

Aapeenkään kikkeli ei ole muutamassa maksullisessa uittamisessa hirveesti kulunut, mut se kuluma syntyy äkkiä ihan siihen omaan pikku päähän.

[QUOTE="Vieras";28927877]Kuka hakisi huorista tappavia tauteja esim. Aidsin jne ?? Etkö sääli huoria? He ovat monesti huumeissa ja päähän potkittuja. Sinä vielä jatkat sitä!![/QUOTE]

Samalla tavalla sen voi saada yhdenillan suhteista. Humalassa luultavasti todennäköisemmin.

Yhteistyössä