Mitä pahaa maksullisten naisten käytössä?

Pikkurouvia pelottaa se, että seksilakolla ei voi kiristää mieheltä kaikkea kivaa, jos mies tuosta vain voi käydä huorissa. Huora ei ole lojaali muille naisille.

[QUOTE="susu";28928089]No ei sitten kyllä pidä paikkaansa. Kuulin tässä taannoin nuoruudenystäväni tänhetkisiä kuulumisia. Toimi helsingissä prostituoituna ja rahoitti sillä mm narkkaamisensa. Eikä muuten sit ole ainut SUOMALAINEN.[/QUOTE]

No mutta miten tuo nyt liittyy ihmiskauppaan? :D

[QUOTE="susu";28928123]joo, sorry, en huomannut siis lisätä että oli kyllä lehdissäkin kirjoitetun helsinkiläisen strippiklubin "palkollisena"..[/QUOTE]

Eli kävi huoraamisen lisäks vielä töissäkin. Aikamoinen "narkkari" tais ollakin kun tuohon kaikkeen pystyi. Mut edelleen, missä se Ihmiskauppa tässä ilmeni? Tuskin häntä kukaan oli sinne strippilafkaan kaapannut ja sitonut seinään kiinni työvuorojen välillä. Tolla määritelmällä kaikki työssäkäyvät ihmiset ois ihmiskapan uhreja.

Miksi ylipäätänsä on pakko saada seksiä toisen ihmisen kanssa? Onkohan siinä joku aikaraja millon on vaan pakko saada pillua? Mulla on menny yli 1½ vuotta ilman seksiä miehen kanssa eikä tee edes heikkoo, kyllähän sitä on terveet kädet itellä. En ole lähelläkään pistettä jossa maksaisin että saisin munaa....

Miksi ylipäätänsä on pakko saada seksiä toisen ihmisen kanssa? Onkohan siinä joku aikaraja millon on vaan pakko saada pillua? Mulla on menny yli 1½ vuotta ilman seksiä miehen kanssa eikä tee edes heikkoo, kyllähän sitä on terveet kädet itellä. En ole lähelläkään pistettä jossa maksaisin että saisin munaa....
Hulluksi siinä tulee kun ei saa seksiä. Oma käsi ei ole sama asia. Pidemmän päälle se on tylsää.

Eli kävi huoraamisen lisäks vielä töissäkin. Aikamoinen "narkkari" tais ollakin kun tuohon kaikkeen pystyi. Mut edelleen, missä se Ihmiskauppa tässä ilmeni? Tuskin häntä kukaan oli sinne strippilafkaan kaapannut ja sitonut seinään kiinni työvuorojen välillä. Tolla määritelmällä kaikki työssäkäyvät ihmiset ois ihmiskapan uhreja.

Joo, mun ystävä oli joo "töissä". Et ilmeisesti ymmärrä ko "ammateista" ja ympyröistä mitään...

Tässäpä hieman faktaa ihmiskaupasta, jos et sattunut tietämään mitä se on:

Ihmiskauppa on rikos. Suomen lainsäädännön mukaan ihmiskauppaa on

?toisen henkilön paritusrikoksen kaltainen seksuaalinen hyväksikäyttö
?pakkotyö tai muunlainen ihmisarvoa loukkaaviin olosuhteisiin saattaminen
?elinkauppa taloudellisessa hyötymistarkoituksessa.

Ihmiskaupan uhri on erehdytetty tai hänet on riippuvaista asemaa tai turvattomuutta hyväksi käyttäen alistettu esim. toimimaan prostituoituna. Uhri on yleensä riippuvainen rikoksen tekijästä jollain tavalla. Tätä riippuvuutta ylläpidetään laittomin keinoin esimerkiksi uhkailemalla, väkivallalla tai vapautta rajoittamalla.

Ihmiskauppaa ilmenee eri muodoissa. Uhri voi työskennellä prostituutiossa, seksiteollisuudessa tai -viihteessä tai tulla muuten seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Ihmiskauppa voi olla muuta työhön pakottamista. Uhri voi joutua työskentelemään pitkiä päiviä ilman vapaa-aikaa, palkka voi olla alhainen ja työskentelyolosuhteista on voitu valehdella. Ihmiskauppa voi olla myös avioliittoon tai adoptioon pakottamista, kerjäämiseen tai rikollisuuteen pakottamista tai ihmiselimillä ja -kudoksella käytävää kauppaa.

No mä en sit vaan oo ollu tarpees pitkää ilman miestä :saint:

Päinvastoin se mun mielestä menee. Mitä kauemmin oot ilman, sen helpompaa.
Eikä kannata ollenkaan ruokkia sitä puolta. Esim. itse kun lopetin seksinovellien lukemisen ja omakivan, niin aina vaan on helpompaa.
Sikkuuden alussa kyllä tuntu, että käyn pian jonkun miehen kimppuun, mut
niin vaan on saatu libido laskemaan. :)

Naisten ja miesten seksuaalisuus on niin erilaista ettei tuota oikein voi verrata. Naiset liittää Romanttiset tunteet seksiin lähes kaikissa tapauksissa, kun taas miehet haluaa seksiä lähtökohtaisesti panetuksen takia.

[QUOTE="susu";28928720]Joo, mun ystävä oli joo "töissä". Et ilmeisesti ymmärrä ko "ammateista" ja ympyröistä mitään...

Tässäpä hieman faktaa ihmiskaupasta, jos et sattunut tietämään mitä se on:

Ihmiskauppa on rikos. Suomen lainsäädännön mukaan ihmiskauppaa on

?toisen henkilön paritusrikoksen kaltainen seksuaalinen hyväksikäyttö
?pakkotyö tai muunlainen ihmisarvoa loukkaaviin olosuhteisiin saattaminen
?elinkauppa taloudellisessa hyötymistarkoituksessa.

Ihmiskaupan uhri on erehdytetty tai hänet on riippuvaista asemaa tai turvattomuutta hyväksi käyttäen alistettu esim. toimimaan prostituoituna. Uhri on yleensä riippuvainen rikoksen tekijästä jollain tavalla. Tätä riippuvuutta ylläpidetään laittomin keinoin esimerkiksi uhkailemalla, väkivallalla tai vapautta rajoittamalla.

Ihmiskauppaa ilmenee eri muodoissa. Uhri voi työskennellä prostituutiossa, seksiteollisuudessa tai -viihteessä tai tulla muuten seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Ihmiskauppa voi olla muuta työhön pakottamista. Uhri voi joutua työskentelemään pitkiä päiviä ilman vapaa-aikaa, palkka voi olla alhainen ja työskentelyolosuhteista on voitu valehdella. Ihmiskauppa voi olla myös avioliittoon tai adoptioon pakottamista, kerjäämiseen tai rikollisuuteen pakottamista tai ihmiselimillä ja -kudoksella käytävää kauppaa.[/QUOTE]

Kuule, mä olen itse prostituoitu, ja pyörinyt näissä kuvioissa jo 10 vuotta. Luulisin siis tietäväni paremmin kuin keskivertokansalainen mistä puhun.

Kerrotko vielä miten tuon kertomasi ihmisen tilanne liittyy tähän linkittämääsi tietoiskuun? Pelkkä huumeiden käyttö ei vielä ole todiste millekään ihmiskaupan muodolle, voihan olla että hänen strippaus-työnantajansa ei ole edes tiennyt hänen huumeidenkäytöstään. Monessa strippilafkassa on erikseen kirjattu työsoppariin että huumeiden vaikutuksen alaisena työskentely on kielletty. Jos taas vaikka tytön diileri on pakottanut häntä väkivallan tms. uhalla myymään seksiä huumevelkojensa eteen, se on ihmiskauppaa. Näin ei kuitenkaan yleensä tapahdu suomessa, missä käyttäjät pääsääntöisesti ostavat huumeensa toisilta käyttäjiltä, joilla taas ei ole resursseja noin totalitaarisiin velanperintätoimiin.

Kuule, mä olen itse prostituoitu, ja pyörinyt näissä kuvioissa jo 10 vuotta. Luulisin siis tietäväni paremmin kuin keskivertokansalainen mistä puhun.

Kerrotko vielä miten tuon kertomasi ihmisen tilanne liittyy tähän linkittämääsi tietoiskuun? Pelkkä huumeiden käyttö ei vielä ole todiste millekään ihmiskaupan muodolle, voihan olla että hänen strippaus-työnantajansa ei ole edes tiennyt hänen huumeidenkäytöstään. Monessa strippilafkassa on erikseen kirjattu työsoppariin että huumeiden vaikutuksen alaisena työskentely on kielletty. Jos taas vaikka tytön diileri on pakottanut häntä väkivallan tms. uhalla myymään seksiä huumevelkojensa eteen, se on ihmiskauppaa. Näin ei kuitenkaan yleensä tapahdu suomessa, missä käyttäjät pääsääntöisesti ostavat huumeensa toisilta käyttäjiltä, joilla taas ei ole resursseja noin totalitaarisiin velanperintätoimiin.

ettäkö mä rupeaisin selittämään yksityiskohtaisesti tän henkilön asioita täällä sulle!!?? Ihanko oikeasti kuvittelet niin?? Muutenkaan en huorien kanssa tietoisesti ole ihan omasta valinnasta missään tekemisissä. Onnea valitsemalles tielle :D

[QUOTE="susu";28928800]ettäkö mä rupeaisin selittämään yksityiskohtaisesti tän henkilön asioita täällä sulle!!?? Ihanko oikeasti kuvittelet niin?? Muutenkaan en huorien kanssa tietoisesti ole ihan omasta valinnasta missään tekemisissä. Onnea valitsemalles tielle :D[/QUOTE]

Sulta taisi loppua argumentit kesken? :)

[QUOTE="susu";28928841]jopa stadissa on tietyt piirit aika pienet, enkä tietenkään toisen henkilön tunnistettavista olevista asioista täällä avaudu. kummallista että sinä ilmeisesti surutta niin tekisit. no joo, ollaanhan me muutenkin jokseenkin erilaisia, onneks.[/QUOTE]

Huoh, just joo. Ja ihan siksi halusit myös herjata mua loppukaneettinasi? :D ja anteeksi nyt että sanon, mutta musta sin alkuperäinenkin tarinas vanhasta tutustas ontuu, vai kuinka todennäköisenä itse pidät sitä että kukaan prostituoitu alkaisi jollekin kauan sitten tuntemalleen ihmiselle tilittämään huoraamisestaan ja huumeidenkäytöstään? Kuitenkin molemmat on aiheita joista puhutaan korkeintaan erittäin luotettaville läheisilleen tai "kollegoilleen", ei suinkaan jokaiselle puolitutulle. Ja jos muutenkin kammoat ja tuomitset huoria noin paljon kuin kerrot, niin myöntäisit vaan että tuo tarina syntyi ihan omista ennakkoluuloistasi, ja nyt et osaakaan enää perustella väitteitäsi niin kieltäydyt kokonaan jatkamasta keskustelua tekosyihin vedoten. :)

Huoh, just joo. Ja ihan siksi halusit myös herjata mua loppukaneettinasi? :D ja anteeksi nyt että sanon, mutta musta sin alkuperäinenkin tarinas vanhasta tutustas ontuu, vai kuinka todennäköisenä itse pidät sitä että kukaan prostituoitu alkaisi jollekin kauan sitten tuntemalleen ihmiselle tilittämään huoraamisestaan ja huumeidenkäytöstään? Kuitenkin molemmat on aiheita joista puhutaan korkeintaan erittäin luotettaville läheisilleen tai "kollegoilleen", ei suinkaan jokaiselle puolitutulle. Ja jos muutenkin kammoat ja tuomitset huoria noin paljon kuin kerrot, niin myöntäisit vaan että tuo tarina syntyi ihan omista ennakkoluuloistasi, ja nyt et osaakaan enää perustella väitteitäsi niin kieltäydyt kokonaan jatkamasta keskustelua tekosyihin vedoten. :)
se herjaaminen onkin sulle varmaan ihan vierasta?? nautitko oikeasti kunnioituksesta omasta ammatinvalinnasta?? Mä aivan rehellisesti sanoen halveksin sun kaltaisia ihmisiä, kyllä. itse en missään rahallisessa tilanteessa alentuisi noin alas. ja joo, olen onnellinen että siinä suhteessa ollaan erilaisia.

nyt siis asiaan. ensinnäkään en missään vaiheessa kirjoittanut että hän itse olisi mulle itse asioitaan puhunut. tai onkin aiemmin puhunut, muttei ihan niinkuin ne sitten viimekädessä on. Toiseks hän on nuoruudessa ollut mun kämppis ja paras ystävä. et ei mikään hyvän päivän tuttu. ja itseasiassa mulle on aivan sama minkä luulet mun motiivin olleen tähän aiheeseen vastaamiseen ylipäätään. jos olet sitä mieltä et keksin kaiken niin ihan fine, sovitaan niin :D

[QUOTE="susu";28929005]se herjaaminen onkin sulle varmaan ihan vierasta?? nautitko oikeasti kunnioituksesta omasta ammatinvalinnasta?? Mä aivan rehellisesti sanoen halveksin sun kaltaisia ihmisiä, kyllä. itse en missään rahallisessa tilanteessa alentuisi noin alas. ja joo, olen onnellinen että siinä suhteessa ollaan erilaisia.

nyt siis asiaan. ensinnäkään en missään vaiheessa kirjoittanut että hän itse olisi mulle itse asioitaan puhunut. tai onkin aiemmin puhunut, muttei ihan niinkuin ne sitten viimekädessä on. Toiseks hän on nuoruudessa ollut mun kämppis ja paras ystävä. et ei mikään hyvän päivän tuttu. ja itseasiassa mulle on aivan sama minkä luulet mun motiivin olleen tähän aiheeseen vastaamiseen ylipäätään. jos olet sitä mieltä et keksin kaiken niin ihan fine, sovitaan niin :D[/QUOTE]

Niin että kyllä minäkin kun muutkin? Sun mielestä on ihan ok joukolla puhua rumasti ja vähätellä ihmistä jonka elämänvalinnat ei yhtene omiesi kanssa? Haukutko muutenkin ihmisiä jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä? Vai olenko mä tehnyt jotain pahaa juuri sinulle, henkilökohtaisesti?

Yhteistyössä