Mitä pahaa maksullisten naisten käytössä?

[QUOTE="susu";28929062]me naiset saadaan seksiä miehiltä kyllä jos halutaan. ei ole tarvinut puutteessa elää. tosin ei se oma kkäsikään ihan arvoton ole, hauskaa hommaa :D[/QUOTE]

Olen ollut suhteessa jossa jouduin olee puutteessa. Nyt mulla ei ole miestä.

[QUOTE="susu";28929117]yleisesti tarkoitin et nainen kyllä aika helposti saa. nimittäin seuraa niihin hommiin. ikävä kyllä ei just aina omalta mieheltä. :([/QUOTE]

Niin joo. Mä saisin kyl helposti. Esim. naapurin varattu vikittelee mua aina välillä. :kieh:

Mut en viitsi olla aina eri miehen kanssa.

Olen nainen, joka arvostaa itseään. Todella paljon. Pidän itseäni arvossa. Ja arvomaailman kunnossa.

Miehet, jotka ostavat seksipalveluita erityisesti ollessaan parisuhteessa, ja erityisesti tarkoituksellisesti pettäessään puolisoaan, kuuluvat AUTTAMATTA suhteelliseen alhaiseen kastiin arvomaailmassani.

:)

Käyttöastemies... Yäk.

[QUOTE="susu";28929117]yleisesti tarkoitin et nainen kyllä aika helposti saa. nimittäin seuraa niihin hommiin. ikävä kyllä ei just aina omalta mieheltä. :([/QUOTE]

Onko tämä nyt sama "susu", joka ei tahdo olla missään tekemisissä huorien kanssa?

Mitäs se puolison pettäminen oikeelta nimeltään onkaan?

[QUOTE="vieras";28928602]Pikkurouvia pelottaa se, että seksilakolla ei voi kiristää mieheltä kaikkea kivaa, jos mies tuosta vain voi käydä huorissa. Huora ei ole lojaali muille naisille.[/QUOTE]

Tässä on täsmällisesti ilmaistuna se syy, miksi naiset paheksuvat huoria ja huoraamista.

[QUOTE="susu";28930358]juu, ihan olen sama susu. mä pidän huorana naista, joka ottaa maksun seksistä kanssaan. sitä kait se ihan virallisestikin on. itse olen sinkku, joten no problem, ajattelit sitten itse kuinka vaan :D[/QUOTE]

Termit kuntoon. Huorin tekee se, joka pettää puolisoaan. Joka myy seksiä on prostituoitu.

Onko porukan mielestä oikeasti eettistä ostaa seksiä naiselta, joka esim. käsittelee sillä hyväksikäyttökokemuksiaan tai rahoittaa huumeiden käyttöään? Tuskin sellainen on kovin henkisesti hyvinvoiva tai nauttii siitä työstään vaikkei ihmiskaupan uhri olisikaan.

Here we go again. Tytsi in action, jonka mielestä yksikään itseään myyvä ei tee sitä omasta valinnastaan, ilman pakkoa.

Sädekehä kiiltämään.

Kiva tulkinta mielipiteestäni. Loppuiko argumentit kesken? Yhtä hyvin voisin vääristää mielipiteesi ja väittää, että sinun mielestäsi yksikään ei myy itseään olosuhteiden pakosta.

Onko porukan mielestä oikeasti eettistä ostaa seksiä naiselta, joka esim. käsittelee sillä hyväksikäyttökokemuksiaan tai rahoittaa huumeiden käyttöään? Tuskin sellainen on kovin henkisesti hyvinvoiva tai nauttii siitä työstään vaikkei ihmiskaupan uhri olisikaan.

Vaan kuinka helppo ostajan on nähdä prostituoidusta menneisyyden hyväksikäyttökokemukset tai huumeidenkäyttö, ellei sitten ole kyseessä joku esim. metamfetamiinilla itsensä runnellut päivänselvä tapaus?

Kyllä meiän isäntä on ulko mailla käynyt ties missä naisissa! Ihan raha huoraltakin oli saanut tallinnassa! Siinä sataman lähellä!!

Ei se mua haittaa. Itekkin saan joskus kunnolla joltain pitsa mieheltä tai romanian mustalaiselta paketti autossa.

Vaan kuinka helppo ostajan on nähdä prostituoidusta menneisyyden hyväksikäyttökokemukset tai huumeidenkäyttö, ellei sitten ole kyseessä joku esim. metamfetamiinilla itsensä runnellut päivänselvä tapaus?

Viittasin lähinnä edellisiin viesteihin, joissa tunnuttiin ajattelevan, ettei siinä ole mitään kyseenalaista, jos huumekoukussa oleva ihminen ns. pakon edessä myy itseään saadakseen aineita. Kyse ei ole silloin tietenkään ihmiskaupasta, mutta eettisesti melko epäilyttävästä asiasta. Monet huumeidenkäyttäjistäkin ovat melko huonoista olosuhteista, juurikin hyväksikäyttöä tms. kokeneet.

[QUOTE="susu";28930659]no väittäisin kuitenkin että kukaan ei huoraa ihan vaan muuten vaan, ikäänkuin huvikseen. aina siellä on joku syy takana, enemmän tai vähemmän "pakottava".[/QUOTE]

Käytkö sinä muuten töissä huviksesi vai onko sinulla jokin enemmän tai vähemmän "pakottava" syy, kuten vaikkapa toimeentulo?

Viittasin lähinnä edellisiin viesteihin, joissa tunnuttiin ajattelevan, ettei siinä ole mitään kyseenalaista, jos huumekoukussa oleva ihminen ns. pakon edessä myy itseään saadakseen aineita. Kyse ei ole silloin tietenkään ihmiskaupasta, mutta eettisesti melko epäilyttävästä asiasta. Monet huumeidenkäyttäjistäkin ovat melko huonoista olosuhteista, juurikin hyväksikäyttöä tms. kokeneet.
No juu, onhan seksin ostaminen tiettävästi huumekoukussa olevalta eettisesti aika kyseenalaista.

EIkös jokainen luo oman helvettinsä? Ei sillä että huorissakävijöitä ymmärtäsin mutta valinta se huoraaminenkin on.

Yhteistyössä