Mitä pahaa siinä on et lapsilla on joka päivä eri vaatteet päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyl mie vaihdan aamulla aina puhtaat vaatteet lapsille, sit jos sotkeutuu päivän aikana ja ollaan lähdössä kylään/kaupungille vaihdetaan puhtaat. Pojalla ei onneks näillä helteillä tarvi sisällä olla ku vaippa jalassa :whistle:

Meillä kans vaihdetaan vaatteita monesti päivän aikaan... En yhtään tykkää jos lapset on sottasissa vaatteissa...!!! Tuleehan sitä pyykkiä, mut sitä varten on onneks toi pyykkikone keksitty... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään pahaa MUTTA sitä en ymmärrä, jos kerran pidetty puhdas vaate pestään sen kertakäytön jälkeen.

Kaikki lika ei näy tahroina. Jotkut aikuisetkin haisevat likaisissa vaatteissaan, kun katsovat ettei tahroja ole, mutta hajuun on jo tottuneet, eikä sitä eroita.

Hiekkakaan ei lasten vaatteissa selvästi näy, vaan sotkee ne tasaisesti kauttaaltaan.

meillä on joka päivä eri vaatteet päällä. Minusta on ihana oikein suunnitella mitä muksuille laitan tänään päälle. Tytöllä vaihtuu mekko muutaman kerran päivässä (1v) ja pojallakin shortsit useasti päivässä (reilu 2v) mitäs pahaa tässä on.

en ole vaatefriikki ja inhoan pyykinpesua mutta kyllä meidän muksuilla silti joka ilta pyykkikoriin heitetään kaikki päivän käytetyt vaatteet. ja vahihdetaan kesken päivään jos tarve on.

Meillä kysytty kanssa samaa mutta meillä ei yksinkertaisesti pysy ne vaatteet puhtaana niin että voisi seuraavaan päivään ajatella laittavansa.Mutta itse olen ajatellut sen niin että meilläkin kun vain käytetään mekkoja niin siihen kun jotain menee niin se pitää vaihtaa.Mutta jos on esim housut ja paita niin housut yleensä säästyy ekan päivän jälkeen,joskus jopa paita mutta ei kyllä meidän taloudessa.Olin kerran päiväkodissa töissä siellä oli poika jolla aina samat vaatteet sen viikon päällä ja sitten viikonloppuna pestiin ja taas ne päälle.Loppuviikosta alkoi aina olemaan jo aika likaiset kaikki vaatteet =)

Mikä siinä on niin ihmeellistä? Itse pidän mielummin lapseni siistinä kuin töhryisenä ja kyllähän lapsetkin kesäkuumalla hikoilee.. Joten, meillä vaihdetaan joka päivä puhtaat vaatteet päälle, parhaimpina voi mennä useampikin t-paita. Eihän kukaan aikuinenkaan (toivottavasti) montaa päivää samaa hikistä paitaa päällään pidä!
Ei niitä vaatteita edes tarvitse niin hirveästi olla, itsekin pesen pyykkiä joka päivä..

No herttileijaa. Ihme kyyläystä, jos ei saa vaatteitakaan vaihtaa rauhassa. Mitä se niille kuuluu!!! Itte varmaan kääntävät vaatteet pari kertaa ennen kuin laittavat ne pesuun.

Yhteistyössä