MITÄ PAHAA TERAPIASSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIERAS

Vieras
Välillä tuntuu, että on järki jäässä joillakin palstailijoilla, että sanovat etten minä ole ikinä masentunut, käynyt terapiassa tms. hölmöä. kysynpä vaan, että tekeekö avun hankkiminen ihmisestä huonomman tai tyhmemmän? Miettikää ensin niitä jotka sairastuu, kuka mihinkin. Tuskin kukaan on sairauksia ja vaikeuksia itselleen tarkoituksella tilannu. Pikkuisen myötätuntoa ja ymmärrystä kanssa sisaria-ja veljiä kohtaan. Onko liikaa pyydetty? Kertoo paljon henkisen kasvun keskeneräisyydestä, ettei pysty näkemään sitä vaihtoehtoa, että minun tai sinun maailmasi voi muuttua ja murtua epäsuotuisalla tavalla.

no elä välitä. tämä palsta ei kuvasta oikeaa elämää eikä valtaväestön mielipiteitä. kukaan meistä ei ole huononpi tai parempi kuin toiset. kaikki me ollaan keskeneräisiä, kukin tavallaan. koita jaksaa olla välittämättä ja elä ota tätä palstaa tosissaan. minulle tämä on hupia, lukea siis miten alemmat sosiaaliluokat ajattelee.

Tälläisten aiheiden nosto näyttää aina jumivan. Lyö lyötyä on valitettavasti osalla täällä palstaajista ihan päätoiminen työ. Toivon vaan kaikille paljon terveitä ja onnellisia vuosia.

En mä kyllä ole huomannut että täällä katsottaisiin jotenkin negatiivisesti jos joku käy terapiassa.. :o Mutta totuus "oikeessa" elämässä sekä netissä on se, että ihmiset jotka tarvitsisivat apua eivät sitä hae koska kuvittelevat jostain syystä että se tekee ihmisestä "hullun". Omia on jokaisen ihmisen päätökset ja saavat kyllä minun puolestani elää pahassa olossaan jos haluavat. Hölmömpi ihminen on se, joka tuomitsee apua hakeneet, he ovat niitä rohkeampia ja viisaampia niiden rinnalla jotka kituuttavat päivästä toiseen ahdistuksessa, luullen olevansa kovinkin urheita kun jaksavat elää päivästä toiseen ja tehdä kaikki tarvittava. Minne jää elämän ilo? Rohkea saa olla mutta ei tyhmä..

Yhteistyössä