Mitä päiväkotiin synttäritarjottavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amh

Vieras
Neidin 2-vuotis synttärit lähestyy, ja nyt kaipailisin ehdotuksia mitä viedä päiväkotiin tarjottavaksi. Ryhmässä on kuitenkin pieniäkin (1-3v.). Oma pää lyö tyhjää, apuja kiitos!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
keksiä meillä kehotettiin viemään
ei karkkia kun jotkut lapset ei käytä eikä omatekosia juttuja saa viedä...

Aivan tätä mäkin ajattelin. Ja eihän meilläkään vielä mitä tahansa popsita. Kiitokset!

Mun lasten ryhmässä oli yhdellä lapsella 3-vuotissynttärit ja lapsen vanhemmat toi ryhmään keksejä, sipsejä, karkkia ja juustosnackseja ja jäätelöä. Siis ihan älytön määrä mun mielestä. Ryhmässä lasten iät 2-5v.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä oli näin:
Mun lasten ryhmässä oli yhdellä lapsella 3-vuotissynttärit ja lapsen vanhemmat toi ryhmään keksejä, sipsejä, karkkia ja juustosnackseja ja jäätelöä. Siis ihan älytön määrä mun mielestä. Ryhmässä lasten iät 2-5v.

No juu todellakin ampuu yli ja pahasti :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä oli näin:

No juu todellakin ampuu yli ja pahasti :o

Ja arvatenkin meidän pojat oli jättäneet päikkärit väliin sokerihumalassa ja kotiin saatiin 2 kiukuttelevaa lasta. :(

Riittääkö pelkät keksit? Kun olen tätä samaa tuttavilta kysellyt, olen saanut vastaukseksi, että keksejä ja jätskiä ovat vieneet. Meillä kohta sama edessä ja jotain pitäisi viedä. Kai pelkät keksit riittää?

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Meillä oli juuri myös 2-vuotis synttärit ja vein päiväkotiin jäätelöä ja kahta erilaista keksiä, sellaiset kuulemma sopii hyvin.

Eli oikeesti on pakko viedä kahta eri tarjottavaa tai muuten vie liian vähän verrattuna muihin? Katsotaanko ihan kieroon, jos pelkän keksipaketin vie?

Yhteistyössä