K
km
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä en tykkää jos muut tuo karkkia (1-3v ryhmään) koska meidän lapselle ei vielä kotona anneta karkkia ollenkaan eikä mun mielestä noin pienet semmoista vielä tarvitse...
Jätski tai keksit ehkä hyvä idea..?
Miten jätski tai keksi on parempi kuin pieni karkki?
Ravintosisältö kuitenkin huomattavasti parempi. Jätski silloin tällöin on ihan ok juttu, keksejäkin on moneen lähtöön mutta esim. muumikeksit eivät satunnaisesti syötyinä mitään pahoja ole.
Karkit taas ovat pelkkää tyhjää sokeria ja niihin lapsi oppii äkkiä.
Karkkia ehtii vielä syödä, mun mielestä ihan pienet lapset pärjäävät mainiosti ilman. Toki lapsi kai tajuaa että se mitä päiväkodissa saa, ei välttämättä saa kotona tai kylässä - toistaiseksi on 2,5v lapsi ollut täysin välinpitämätön kaupan karkkihyllyillä ja muissa vastaavissa "karkkihoukutustilanteissa"... saa nähdä kauanko mahtaa pysyä tilanne tällaisena.![]()
Odota vaan kun saatte muitaki lapsia niin sit ku isommat syö niin kyllä takuuulla 2 vuotiaskin haluaa. Meillä esikko saatiin pidettyä yli 3 vuotiaaksi ilman karkkia, toisen kanssa ei puhettakaan...