Mitä pesuainetta käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en käytä nykyään pyykeille "kaupan" pesuaineita tai huuhteluaineita ollenkaan. ostan pulverin ja huuhteluaineen yhden urheiluseuran kautta isoina erinä. pesuaine on zeoliititonta ja huuhteluaineessa on tosi hyvä, mieto tuoksu. ja tulee puhtaat vaatteet; ukon työvaatteetkin puhdistuu :)

Yök, mä inhoon ylikaiken noita hajullisia pesuaineita..
Varsinkin kun kulkee rappukäytävässäkin missä pyykkitupa, ni voi luoja sitä löyhkää!
Eli persiliä käytän, ei haise millekkään :)

haussa on hieman,zeoliittipitoisia ei meille enää tule, fosfaatitonkin pitäisi olla kun ei kuuluta viemäriverkkoon, joten nykyään nestemäinen arielia, hajusteetonta. löytyy myös erisania nestemäisenä mutta se ei musta pese ihan yhtä hyvin.

meillä jauhemaista Erisania. Meijerin tuottaja myynnistä saa 8 kg:n pöntön niin ei tarvi jatkuvasti kantaa kaupasta. Miehen iho ei kestä hajusteita. Nyt tosin oon käyttäny huuhteluaineena jotain Comfortin vauvoille tarkoitettua ainetta. Mieto tuoksu jää vaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Lv color, mustille pyykeille tarkoitettua nestemäistä pesuainetta (meillä on meilkein kaikki vaatteet mustia ) ja pesupähkinöitä.

Onko siitä mustille tarkotetusta hyötyä? Kun mulla on kanssa tosi paljon mustia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Varsinkin kun kulkee rappukäytävässäkin missä pyykkitupa, ni voi luoja sitä löyhkää!

Täällä sama juttu. Tosin käytän nestemäistä persiliä missä mieto tuoksu, mutta vaatteet tuoksuu vaan miedosti, ja paremmilta kun pelkästään hajusteettomilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Lv color, mustille pyykeille tarkoitettua nestemäistä pesuainetta (meillä on meilkein kaikki vaatteet mustia ) ja pesupähkinöitä.

Onko siitä mustille tarkotetusta hyötyä? Kun mulla on kanssa tosi paljon mustia vaatteita.

Ei ne ole vaatteet "harmaantuneet" käytön aikana, joten koen sen ihan hyvänä aineena. Käytössä ollut Dailyn, Omon ja jonkun muun halpisketjun ainetta. Paras oli jonkun kotimyyjän pesuaine, jota laitettiin n. 1 rkl määrä. Puhdasta tuli, vaatteet pysyi mustina ja pehmeinä. Enpä ole sen yhden pullon jälkeen enää sitä saanut mistään :(

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Täällä sama juttu. Tosin käytän nestemäistä persiliä missä mieto tuoksu, mutta vaatteet tuoksuu vaan miedosti, ja paremmilta kun pelkästään hajusteettomilla.

No mä isken vielä ulos kuvumaan et varmasti häviää kaikki hajut :D
Mua alkaa päätäkin särkemään sellaisissa paikoissa missä kaikki haisee tosi vahvasti pesuaineelle..

sertoa olen käyttänyt, ei ole vaan kovin tehokas tahranpoistaja, siksi lisään mukaan pikku lorauksen bioluvilia
vaipoille käytän erisania

en myös pidä kun puhdaspyykki haisee pesuaineelta