S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Lv color, mustille pyykeille tarkoitettua nestemäistä pesuainetta (meillä on meilkein kaikki vaatteet mustia ) ja pesupähkinöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Yök, mä inhoon ylikaiken noita hajullisia pesuaineita..
Varsinkin kun kulkee rappukäytävässäkin missä pyykkitupa, ni voi luoja sitä löyhkää!
Eli persiliä käytän, ei haise millekkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Lv color, mustille pyykeille tarkoitettua nestemäistä pesuainetta (meillä on meilkein kaikki vaatteet mustia ) ja pesupähkinöitä.
Onko siitä mustille tarkotetusta hyötyä? Kun mulla on kanssa tosi paljon mustia vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja aave:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Yök, mä inhoon ylikaiken noita hajullisia pesuaineita..
Varsinkin kun kulkee rappukäytävässäkin missä pyykkitupa, ni voi luoja sitä löyhkää!
Eli persiliä käytän, ei haise millekkään![]()
Täällä sama juttu. Tosin käytän nestemäistä persiliä missä mieto tuoksu, mutta vaatteet tuoksuu vaan miedosti, ja paremmilta kun pelkästään hajusteettomilla.