Mitä pistäisitte päälle yhdessä krokokenkien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyliavuton:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyliavuton:D

Vieras
Kaksplussan naiset, antakaa tyylivinkkiä.
Ostin itselleni Seppälästä ne krokokengät, poiketen tyylistäni huomattavasti.
Nyt mietin mitä laittaisin niiden kanssa päälle, minulla ei ole mitään krokokuosista muuta vaatetta.
Tulisko ajatuksia?

Miten ois jos pistäsi tummanharmaan topin, mustan minarin ja kiiltäväpintaiset mustat leggarit?
Oisko se yhdistelmä?
En ole oikein farkkuihmisiä, mutta pistän vinkkisi korvan taa, tarpeen on kun on kylmempää!

Mä pitäisin aika simppelinä asun, jos leggarit kiiltää, niin toppi olisi matta, itseasiassa jättäisin varmaan minarin välistä ja laittaisin puoliväliin reisiä ulottuvan topin tai mekon.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllis:
Mä pitäisin aika simppelinä asun, jos leggarit kiiltää, niin toppi olisi matta, itseasiassa jättäisin varmaan minarin välistä ja laittaisin puoliväliin reisiä ulottuvan topin tai mekon.

Multa löytyy kyllä leggareita mattanakin, mutta kun kokeilin peilin edessä, kiiltävät oli jotenkin mun mielestä kivammat niitten kenkien kanssa.
Olet aika oikeassa, jokin puoleenreiteen ulottuva mekko ois aika jees.. Tai sellainen musta toppi....

Teiltä löytyy kivoja ideoita! :D

Mä en ole noita Seppälän krokokenkiä nähnyt. Onko ne jotkut saappaat? Mutta joo, minari ja toppi varmaan passaa, ne leggarit ei kuulosta mun korvaan hyviltä. Vaihda ne joko mattoihin tai mieluummin laita matat sukkikset. Sopii vuodenaikaankin paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä en ole noita Seppälän krokokenkiä nähnyt. Onko ne jotkut saappaat? Mutta joo, minari ja toppi varmaan passaa, ne leggarit ei kuulosta mun korvaan hyviltä. Vaihda ne joko mattoihin tai mieluummin laita matat sukkikset. Sopii vuodenaikaankin paremmin.

Nilkkurit. Miltei kymmenen sentin korot, ja pinta kiiltää.
Kokeilin mattojen leggareiden kanssa, mutta jotenkin tunnelma "lässähti".
Sukkikset ei oikein istunut mun mielestä kenkiin, ainakaan tavalliset sukkikset..
Jos mulla ois valoa ja kuvaaja, ottaisin kuvia teille niin näkisitte mitä tarkoitan.

Ne on aika haasteellinen yhdistää mun mielestä.
Mutta kauhean kivoja ehdotuksia on tullut! Minari ja toppi yhdistelmä joidenkin jännien sukkisten kanssa ei ole poissuljettu, jos löytäisi jotkin tosikivat sukkikset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sukkikset ei oikein istunut mun mielestä kenkiin, ainakaan tavalliset sukkikset..
Jos mulla ois valoa ja kuvaaja, ottaisin kuvia teille niin näkisitte mitä tarkoitan.

Mutta kauhean kivoja ehdotuksia on tullut! Minari ja toppi yhdistelmä joidenkin jännien sukkisten kanssa ei ole poissuljettu, jos löytäisi jotkin tosikivat sukkikset.

Tsekkaappa Boutique Louloun sukkisvalikoima. Siellä on aika paljon erilaisia.
http://www.boutique-loulou.com/

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tsekkaappa Boutique Louloun sukkisvalikoima. Siellä on aika paljon erilaisia.
http://www.boutique-loulou.com/

Ei juma mitä sukkia!!
Kiitos kiitos kiitos tästä linkistä, kiitos!!!

Yhteistyössä