Mitä pitää sisällään normaali seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
Mikä mahtaa olla yleinen käsitys normaalista seksistä?

Jos mies kertoo pitävänsä ihan normiseksistä, ei siis s/m-leikkejä, sitomisia tai muita erikoisuuksia. Olettaisin, että normiseksiin kuuluu myös suuseksi molemmin puolisesti. Entä kuuluuko myös anaali, vai meneekö se jo liian erikoiseksi.

Itse pidän myös anaalista, mutta tajuavatko miehet sen, jos kerron pitäväni vain normiseksistä,.

Kahvipöydässäkö keskustelet näistä asioista miesten kanssa, vai miksi tämä on niin tärkeää? Eiköhän sitä voi siellä sängyssä laittaa haluamaansa aukkoa tarjolle, mikäli niin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24025034:
Mä käsitän normiseksin määritelmän sillain, että se pitää sisällään toiminnan, jolla nainen saatetaan raskaaksi- eli vehkeet sinne minne ne kuuluu......

No, suuseksin kyllä liitän normiin myös. Mutta peräreikää en enkä muutakaan kinkyä.
No mikäs normi se silloin on, kun aletaan poikkeuksia oman maun mukaan luettelemaan?

Luulisin, että suurin osa ihmisistä ei luokittele anaaliseksiä täysin normiseksiksi, vaikka aika iso osa sitä varmaan harrastaakin. Eli jos haluat painottaa asiaa, mainitse se erikseen.

Jokainen määrittelee itse normaalin seksin. Mikä on toiselle normaalia, jollekin toiselle se ei sitä ole. Pääasia, että itse tykkää!
Hyvin sanottu,näin ajattelen miekin. :)
Ap voisi mainita kyllä,että pitää myös peppuseksistä.
Meilläkään ei kyllä harrasteta anaaliseksiä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24025032]Kahvipöydässäkö keskustelet näistä asioista miesten kanssa, vai miksi tämä on niin tärkeää? Eiköhän sitä voi siellä sängyssä laittaa haluamaansa aukkoa tarjolle, mikäli niin haluaa.[/QUOTE]

En halua paljastaa deitti-ilmossani pitäväni anaalista, koska se vetäisi vain kaikki pelkästään anaalia haluavat pervot liikkeelle. Toisaaltaen halua tuhlata aikaani vain yhteen reikään rajoittuneeseen mieheen.

[QUOTE="aloittaja";24025108]En halua paljastaa deitti-ilmossani pitäväni anaalista, koska se vetäisi vain kaikki pelkästään anaalia haluavat pervot liikkeelle. Toisaaltaen halua tuhlata aikaani vain yhteen reikään rajoittuneeseen mieheen.[/QUOTE]

No voi herranjumala sentäs.....
Kai sitä nyt voi ja pitääkin tutustua ensin ennekuin lyö leiman otsaan että HYLÄTTY. *Stamp*

Normiseksi = munaa reikään, ei missään erikoisissa asennoissa + suihinotto mieheltä

Anaali ei tosiaankaan ole normaalia. Normaalia on se, mistä puhutaan yleisesti leffoissa, lehdissä ja kahvipöydässä.

[QUOTE="aloittaja";24025108]En halua paljastaa deitti-ilmossani pitäväni anaalista, koska se vetäisi vain kaikki pelkästään anaalia haluavat pervot liikkeelle. Toisaaltaen halua tuhlata aikaani vain yhteen reikään rajoittuneeseen mieheen.[/QUOTE]

Laitetaanko deitti-ilmoon tuollaista? Hohhoijaa. Millä ihmeen deittipalstalla moisia ilmoitukseen listataan? Korkeintaan Sihteeripoiston ilmoituksissa vastaavaa nähnyt, en tavallisissa deitti-ilmoissa. Yök.

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;24025007:
Mikä mahtaa olla yleinen käsitys normaalista seksistä?

Jos mies kertoo pitävänsä ihan normiseksistä, ei siis s/m-leikkejä, sitomisia tai muita erikoisuuksia. Olettaisin, että normiseksiin kuuluu myös suuseksi molemmin puolisesti. Entä kuuluuko myös anaali, vai meneekö se jo liian erikoiseksi.

Itse pidän myös anaalista, mutta tajuavatko miehet sen, jos kerron pitäväni vain normiseksistä,.

Kuka sen määrää mikä on normaalia ja mikä ei? Minulle normaali seksi tarkoittaa sitä, että mitä vaan voi toisen kanssa harjoittaa, kunhan se on molemmille 100% ok ja kumpikin nauttii.
Kysyisin mieheltä tarkemmin, mitä tarkoittaa "normiseksillä". Minulla tulee tuosta mieleen vähän sellainen, että perus yhdyntä, ja suuseksi molemmin puolin.