mitä pitää tehdä naamalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päätön

Tunnettu jäsen
22.07.2009
41 524
4 865
113
kun ilmat kuivuu niin alkaa kuoriutumaan nahka pois..
ei viittisi kokoaikaa olla levittämässä jotain toimimatonta salavaakaan..

[QUOTE="poppana";22314124]Kuori se. Ellei ole kuorintavoidetta, käytä vaikka hienoa sokeria ja pikkutilkkaa vettä. Sitten rasvaa tai öljyä iho.[/QUOTE]

mitä ihmeen kuorintavoidetta :O

Kuorintavoide on rasvaa, jossa on ihan pienen pieniä rakeita joukossa. Sitä hierotaan kevyesti sormenpäillä iholle, jolloin se irrottaa sen kuolleen solukon siitä ihon pinnasta, joka muutoin irtoaisi hilseilemällä. Ja kun se kerros on saatu pois, rasvakin imeytyy taas oikein elävään nahkaan asti, eikä vaan siihen pintaan.

kissa olis mutta mä en nuoleskele elukoitten kanssa. ei oliiviöljy kävis sisäisesti. täytyy vissiin apteekista kysyä toimivaa salvaa

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22314148:
kissa olis mutta mä en nuoleskele elukoitten kanssa. ei oliiviöljy kävis sisäisesti. täytyy vissiin apteekista kysyä toimivaa salvaa

Osta samalla kuorintavoidetta kaupasta, sitä on miehillekin myynnissä erikseen.

Käy oliiviöljykin... on vain hiton pahaa sellaisenaan.

Siskon suosikki: Bepanthenia nassuun oikein kunnon kerros, antaa muhia ja paperilla ylijäämät pois. Helpottaa kummasti, kun tekee toisinaan.

Vau, päättömällä kissa. :) Ehkä sä et olekaan niin paha tyyppi. :)

*puree kieleensä... puree kieleensä... on melkein hiljaa...*:saint:

Yhteistyössä