Mitä pitäis ajatella kun mies ei vastaa tekstiviesteihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ystävä hädässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ystävä hädässä

Vieras
Kyseessä siis kaukosuhteen alku...

Pääsiäisen pyhät vietetty yhdessä (pe-su) ja tapaaminen oli ensimmäinen.

Mies ainakin väitti että oli kiva olla ja nähdä, ja lähtiessä vielä sanoi että luulenpa että näemme vielä uudestaankin...

Su iltana ei kuitenkaan kysymättä ilmoittanut että on päässyt perille vaikka sopimus oli että laittaa viestin kun on kotona turvallisesti. Ja toiseen viestiin ei vastannut enää ollenkaan.

Kyseessä ei siis ole minun suhteeni vaan ystäväni mutten osaa oikein auttaa kun miesten ajatukset on minulle aina yhtä suuri arvoitus ja kaukosuhteista ei mitään kokemusta.

Jep, näitä riittää.
Itsekin tapasin erään miehen, vietettiin yhdessä reilu vuorokausi. Ja erotessa mies sanoi että oli tosi kivaa, tervetuloa toistenkin, että mun pitäis ehdottomasti tavata sen ystävät ja että tulee mielellään mun luo vastavierailulle. Luulinpa tosiaan että mies tarkoitti mitä sanoi.

Oikeasti tapaamisen jälkeen juttu hiipui täysin, mies oli entistä vähemmän yhteydessä ja lopulta kertoi että tapasi seuraavana päivänä erostamme toisen johon tahtoo keskittyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ota niistä selvää:
Jep, näitä riittää.
Itsekin tapasin erään miehen, vietettiin yhdessä reilu vuorokausi. Ja erotessa mies sanoi että oli tosi kivaa, tervetuloa toistenkin, että mun pitäis ehdottomasti tavata sen ystävät ja että tulee mielellään mun luo vastavierailulle. Luulinpa tosiaan että mies tarkoitti mitä sanoi.

Oikeasti tapaamisen jälkeen juttu hiipui täysin, mies oli entistä vähemmän yhteydessä ja lopulta kertoi että tapasi seuraavana päivänä erostamme toisen johon tahtoo keskittyä.

Ja sitten kehdataan väittää että naisia on vaikee ymmärtää... Ei ne miehet sen helpompia tapauksia taida olla....

Kyllä mielestäni aikuiselle ihmiselle voi sanoa suoraan missä mennään eikä vaan jättää ilmoittamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mies ei ole kiinnostunut.

Samaa mieltä. Jos on oikeasti kiinnostunut vastaisi kyllä. Mun mieskin sanoi näin. Kyllä noita kaikenmaailman häntäheikkejä piisaa jotka löpisee semmoisia mitä kuvittelee että nainen haluaa kuulla. Tulevaisuuden suunnitelmia yms. Vain siksi että pääsevät pöksyihin. Ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aika vaiva ajaa piirakan perässä 300km edestakas. Luulis että lähempääkin sais ja vähemmällä valehtelulla...

No ei jos on vaikka perheellinen. Pienempi riski jäädä kiinni.

Itse en ainakaan keksisi mitään selitystä miksi olisin yhtäkkiä 3 päivää putkeen poissa kotoa...

Mutta hätä keinot keksii?

Yhteistyössä