ärsyttää kun mies ei vastaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tiedän jo millasia vastauksia saan, mutta kirjoitan silti..
mun mies tekee reissuhommia sillointällöin ja mun on hirveän vaikeeta päästää se aina reissuun.. en mä sille mökötä tai jää kotiin itkemään kun se lähtee, mutta sisäisesti kiehuu vaikka iloisesti toivotan hyvää reissua.
mä olen lihonut viimeisen kahden vuoden aikana jonkun verran (mulla on kyllä pituutta sen verran, et en ole mikään rumasti sanottuna "läskikasa" mut en ole entisissä mitoissanikaan..), mun edellinen parisuhde oli yhtä helvettiä ja sieltäkin on jäänyt ikuisia henkisiä arpia, mun itsetunto oli sen suhteen jälkeen aivan lytyssä ja inhosin itseäni niin että olisin voinut oksentaa kun katsoin peiliin. nykyään tilanne ei niin paha, mutta itsetunto ei edelleenkään kohdillaan. mä en mitenkään vois uskoa mun miehen pettävän mua, se on aivan aarre ja aivan ihana, mutta koska inhoan itseäni niin paljon niin pääni sisällä ajattelen toisinaan et miks mun mies ei pettäis mua siellä reissuillaan kun kotona on tällanen kauhee ämmä.. (tosin mies sanoo rakastavansa ja osoittaakin sen, sanoo mua kauniiksi ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä ) ja mä idiootti vaan epäilen..
mun mies vastaa aina puhelimeen, jopa vessassa ollessaan ja jos on vaikka suihkussa niin soittaa kyllä heti takaisin kun pystyy. tunti sitten soitin ekan kerran sille ja puol tuntii sitten tokan kerran -ei vastaa. ja minähän näen sen heti sieluni silmin muhinoimassa jonkun timmin beiben kanssa hotellihuoneessa ja olo on aivan karmea.
mä en tajua miksi olen tällanen, en tajua.. mun mies ansaitsis niin paljon parempaa.. mä rakastan sitä niin et sattuu ja ehkä se menettämisen pelko on sitten toinen mikä tuo näitä ihme mielikuvia mun päähän.
ja mä en todellakaan ole koskaan ennen ollut mustasukkainen, vasta nykyään kun mies lähti reissuhommiin.. ja vielä sellaisen tyypin kanssa jonka elämän 3 tärkeintä asiaa on työ, viina ja naiset.....!
AHDISTAA.

Sen verran mä voin sulle sanoa, en niin lohduttavia sanoja, että se on aivan sama millainen bööna miehellä kotona on, se on joka tapauksessa aivan kykeneväinen pettämään, ELLEI miehellä sitten ole sitä kuuluisaa selkärankaa ja moraalia.

Mä palautan yleensä mustasukkaisuuden lattianrakoon kun järkeistän asiat. Murehtimalla et voi asialle mitään. Jos mies pettää niin pettää ja siihen ei auta vaikka olisit miten timmissä kunnossa. Älä tuhlaa aikaasi sellaisen murehtimiseen. Ei pettäminen ole ulkonäöstä kiinni.

Mieheni on myös reissutyössä. Mutta olen päättänyt vaan ettei se mua petä kun tekee pitkää päivää.
Ja voithan tehdä niin kuin se erään tarinan vaimo: Mies läksi laivalla kauniiden nuorten naisten kanssa PIIIIKÄLLE risteilylle. Vaimo pakkasi miehelleen mukaan vaan kaikista kamalimpia vaatteita eikä ollenkaan parranajovehkeitä!

Mä kaunis, hyväkroppainen, en pihtaileva, ja omasta mielestäni muutenkin hauska ja mukava tyyppi. Mies taas ei niin hyvännäköinen ja petti mua ihan ihme harakoiden kanssa.

Älä hyvä ihminen vatvo asioita, joita voi tapahtua tai ei voi...murehdi ja vatvo vasta sitten kun tapahtuu! Tolla tavalla sun sydän särkyy, vaikkei miehes sua koskaan pettäiskään..

mies tietää tästä ja on mua tukenut ja kannustanut, mutta tiedostan miten turhauttavaa tällainen sille on... en mä tätä sen kanssa kokoaikaa vatvo, mutta on se tietoinen.
toivottavasti se jaksaa rakastaa mua jatkossakin ja toivottavasti mä saan järkeistettyä asiat päässäni.. :)