Mitä pitäis ajatella tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeps

Vieras
Olin tossa mun miehen koneella (joka on just muuttamassa mun kanssa yhteen) ja katselin sen kuvatiedostoja, joista osan olenkin nähnyt. Mutta suurimmaksi osaksi kuvissa esittäyty ex-muija... Oli ihan perseen kuvista lähtien kaikkea ja suutelo-kuvia jne. En oikein tiedä mitä tästä pitäis ajatella ja pitäiskö mun ottaa asia esille vai ei? Tai kannattaako edes kertoa, että olen nähnyt kyseiset kuvat? Lisäksi näissä kuvissa luki myös kaikenlaista hempeetä.. Joo oli siellä muutama minunkin kuva, mut ei niissä mitään lukenut..
Olen kysynyt, suoraan että onko päässyt kyseisestä henkilöstä yli. Ja on vastannut kyllä. Mutta nyt varsinkin mun on vähän vaikea uskoa!! Auttakaa!!

On mullakin exäni ajalta vaikka kuinka kuvia tallessa... Tilan puutteen vuoks tosin jouduin siirtään ne cd:lle, mut on kuiten. Ei se mitään tarkota. Enhän mä voi niitä vuosia pois pyyhkiä enkä haluukaan, joten miks pitäs kuvat hävittää? Mulla ei lue siellä mitään hempeitä, mut vaikka lukiskin, niin en kyllä alkais kuvia uudestaan nimeemään.

En siis sinuna olis huolissani. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kysyisin mieheltä, että "kai putsaat noi kuvat koneeltasi pois ennen muuttoa, en haluaisi exää kotiini."

Niin, tulee vaan sit sellanen olo et on tehnyt niin väärin, kun on katellut sen koneelta kuvia. Tosin oma koneeni ei sisällä mitään sellaista, mitä mies ei voisi nähdä. Ei ex:n kuvia!!

Ootteko itse heittäneet kaikki muistonne menemään siksi, että niistä tulee ex mieleen?

Mä myönnän, että on mulla valokuvia existä, jossain jopa pusukuvia. En menis niitä nykyiselle miehelleni (jota muuten rakastan yli kaiken) heti ensimmäisenä näyttämään, mutta en tahdo niitä poiskaan heittää. Enkä kyllä ahdistu, vaikka mies ne joskus näkeekin. Ne muistot on ja pysyy on valokuvia tai ei. Ja on miehellänikin kuvia omasta exästään. Ei me sentään lompakoissa niiden kuvia säilötä, mutta ei niitä tuhota tarvitse ;) Ja vielä; en haikaile yhdenkään entisen perään!

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ootteko itse heittäneet kaikki muistonne menemään siksi, että niistä tulee ex mieleen?

Mä myönnän, että on mulla valokuvia existä, jossain jopa pusukuvia. En menis niitä nykyiselle miehelleni (jota muuten rakastan yli kaiken) heti ensimmäisenä näyttämään, mutta en tahdo niitä poiskaan heittää. Enkä kyllä ahdistu, vaikka mies ne joskus näkeekin. Ne muistot on ja pysyy on valokuvia tai ei. Ja on miehellänikin kuvia omasta exästään. Ei me sentään lompakoissa niiden kuvia säilötä, mutta ei niitä tuhota tarvitse ;) Ja vielä; en haikaile yhdenkään entisen perään!

Mulla ei ole tapana itselläni säilytellä sellaisten ihmisten (ex:ien kuvia), jotka ei mulle enää mitään merkkaa. En ole heittänyt pois sen takia että tulee ex mieleen, vaan just sen takia et oon yli päässy ja elämä jatkuu..

Jokaisella on elämä joka menee eteenpäin ja elämän varrella tulee ja menee rakkauksia, jokainen suhde muokkaa meitä sellaisiksi kuin me nyt olemme.

Tämä nainen on mennyttä elämää, sinä olet nykyistä elämää ja toivottavasti tulevaakin elämää.
Hänellä on muistoja vanhasta elämästä, ei hän varmaankaan tuijota näitä kuvia illat pitkät.
Ne ovat elettyä elämää ja vaikka vaatisit poistamaan nämä kuvat koneelta, niin ne kuvat kulkevat ikuisesti hänen mielessään, aivan kuten sinä muistat entisesi.

Anna menneisyyden olla ja keskity rakentamaan tulevaisuutta miehesi kanssa.

Kuten sananlaskukin sanoo : Sitä tikulla silimään joka vanahoja kaivelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Jokaisella on elämä joka menee eteenpäin ja elämän varrella tulee ja menee rakkauksia, jokainen suhde muokkaa meitä sellaisiksi kuin me nyt olemme.

Tämä nainen on mennyttä elämää, sinä olet nykyistä elämää ja toivottavasti tulevaakin elämää.
Hänellä on muistoja vanhasta elämästä, ei hän varmaankaan tuijota näitä kuvia illat pitkät.
Ne ovat elettyä elämää ja vaikka vaatisit poistamaan nämä kuvat koneelta, niin ne kuvat kulkevat ikuisesti hänen mielessään, aivan kuten sinä muistat entisesi.

Anna menneisyyden olla ja keskity rakentamaan tulevaisuutta miehesi kanssa.

Kuten sananlaskukin sanoo : Sitä tikulla silimään joka vanahoja kaivelee.

Joo, oikeassahan sä oot! Kiitos, tämä auttoi mua paljon. Ehkä tää vaan oli tällanen tunteenpurkaus (pääsi meinaa itku), mutta se johtuu varmaankin ihan siitä että olen raskaana ja jotenkin tähän saumaan ne kuvat vaan kolahti!

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:

Mulla ei ole tapana itselläni säilytellä sellaisten ihmisten (ex:ien kuvia), jotka ei mulle enää mitään merkkaa. En ole heittänyt pois sen takia että tulee ex mieleen, vaan just sen takia et oon yli päässy ja elämä jatkuu..

Mjaa.. Olen mäkin nyt varmaan jotain aikojen saatossa hävittänyt, mutta osa on säästössä vieläkin jossain varaston nurkassa. Ymmärrän kyllä tuonkin kannan, sitä voi rituaalinomaisesti "siivota" jonkun elämästään.