mitä pitäis tehdä kun anoppi laittaa faceen lapsista puoli alastomia kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jii"

Vieras
Ja kyllä olen kieltänyt ja käskenyt poistaa, mutta kun käsken poistaa niin laittaa vain niin ettei minä, äitini ja mieheni nähdä niitä kuvia, tekis mieli teilata koko ämmä, paljoa haluttaa että omien lasten kuvat päätyy jonnekki pedofiili runkkareitten sivustoille. Siis kuvia lapsista joilla on vain vaipat päällä, taikka sitten ei edes sitäkään, mutta niin ettei alapää näy.

Näkyykö kuvat siis kaikille muille, vai mistä tiedät että ne on vielä siellä mut sä et nää? Kannattaisi vaan puhua hänelle. Rauhassa ja järkeä. Tai sitten kyttäät kun se käy saunassa ja nappaat kuvan ja kiristät sillä, että miltäs tuntuis jos laittaisin tän... luulis ymmärtävän. Tai Pyydä miestäsi puhumaan, ehkä hän kuuntelee paremmin poikaansa.

Mullakin tuli mieleen, että mikset oo ilmiantanut kuvia? Se on paljon tehokkaampaa, kun ylläpito antaa varoituksen.

Sama tuli mieleen. Tai lähetä feissin ylläpidolle viestiä. Sekin toimii. Ei tuosta tule nyt mitään. Kaikenlaisia hulluja pyörii netissä. Nyt tämän badoo- asian ollessa ilmoilla, niin mitäs jos ne tenavien kuvat joutuukin jonnekin treffisivustolle?? Ymmärsin uutisista,että ne kaikki kuvat facesta joutuvat siis ko. sivustolle jos on erehtynyt klikkaamaan.

Onko kuvat anoppisi ottamia? Jos on, niin etpä sä voi paljon muuta kuin pyytää poistamaan ja alistua siihen, että ne siellä ovat, jos ei suostu. Jos eivät ole kuitenkaan täysin nakukuvia, niin tuskin edes ylläpito poistaa. Mutta jos kuvat ovat sinun tai miehesi ottamia, niin silloin voit ilmiantaa jos ei pyynnöstä huolimatta poista.

Höpö löpö... Eli jos minä käyn nappaamassa naapurin pikku-Martista pyllykuvan kun hän on uima-altaalla, niin pikku-Martin äiti ei voisi kieltää kuvan käyttöä?! Kenen lapset, niin se määrää. Ei se kuka kuvat ottaa. Maisemakuvat on sitten erikseen.

no on ihan kamalaa, ja enhän mä enään niitä voi ilmiantaa kun en nää niitä enään, muualta olen kuullut että ne siellä on, ja sitä epäilinkin kun hän muka poisti koko kansion missä oli hirmuisesti muitakin kuvia kun vain ne, siis sellaisia mitä ei olisi tarvinnut poistaa, että hän on laittanut vain niin ettei me nähdä. jospa sitten kokeilen tuota facebookin ylläpitoa. Olen kysynyt ja sanonut hälle tästä miljoona kertaa mutta ei tunnu tajuavan, ku sanoo että ku ne on rajattu, ei näe ku pirkko ja pertti vaan, ja sitte siellä kuitenkin on kommentoinut kaikenmaailman erkit ja pertit ketä en edes ole koskaan nähnyt. Mua niin suututttaa ja ahdistaa ja ties mitä, en tajua.

kuinka anopilla on sellasia kuvia? etkö valvo kuka ottaa minkäkilaisia kuvia lapsistasi? ilmianna kuvat ja jos kuvat on piilottanut niin ilmianna anopin profiili. oppiipa siitä

Sano anopilles, että se on sitten poliisiasia kun levittää lasten alastonkuvia netissä. Ihan sama onko tuntemattomien vai tunnettujen lasten alapääkuvia, mutta poliisi katsoo häntä tietynlaisten kuvien levittäjäksi. Jokohan säikähtäisi?

Mie en enää antaisi anopin kuvata, ennenkuin on yhteiset pelisäännöt joita noudatetaan. En myöskään antaisi anopille itse ottamiani kuvia. Sano, että kuvata saa kun osaa niitä vastuullisen aikuisen tavoin kohdella.

Meillä oli aikoinaan kova vääntö äitini kanssa. Kaksoset syntyivät pikkukeskosina ja pitkin hampain annoin hänelle pari sairaalassa otettua kuvaa. Kuinka ollakaan, kuvia oli sitten esitelty lähes kaikille kummin kaiman työkaverin koirankusettajan tyttärelle. Ja mie olin sanonut, ettei me haluta, että lapsista esitellään meidän tietämättä noita kuvia. Moni kun halusi nähdä ne vain jotta näkisi keskosen, ei meidän esikoisen kuvista yhtä kiinnostuneita oltu. Ja jos keskosista haluaa kuvia nähdä, niitä löytyy muualtakin. Kuviin liittyi suuri tunnelataus jasiksi olimme tarkkoja niiden kanssa.

laitoin nyt hänelle viestiä, että se ei riitä että laittaa niin etten minä ja mieheni nää vaan ne pitää poistaa, aion myös laittaa ylläpidolle viestiä asiasta ja jos ei auta niin sitten uhkata poliisilla.

En käsitä miten joku voi olla noin itsekäs ettei välitä lapsesta sen vertaa kun haluaa vaan saada paljon kommentteja.

Inhottavaa sekin että pitää alkaa vahtimaan sitäkin, että mitä kuvia anoppi voi ottaa lapsistamme, luulin todellakin että jos hän ottaa kuvia lapsistamme, niin ei tartte tämmöstä pelätä edes.

tekisi mieli laittaa hänen vähemmän hienot kesäiset bikini poseraus kuvat biitsiltä faceen

ahdistaa

Yhteistyössä