Mitä pitäis tehdä.. myydään palstalta ostetusta vaatteesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ögonblick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ögonblick

Aktiivinen jäsen
11.06.2007
1 167
0
36
Ostin siis tuolta myydään palstalta lapselle talvihaalarin. Myyjä myi haalaria uudenveroisena, eikä kuvauksessa ollut mainintaa mistään "vioista" eli kulumista jne.. Haalari sitten tuli tänään ja: kulumaa oli polvissa ja pepussa. Haalari on kyllä ihan siisti ja käytössä menee loistavasti kyllä. Samoin haalari oli varmasti pesemätön ja jollei ollut, niin likaa on kyllä pinttynyt aika kivasti siihen! Kuntoluokituksena itse pidin korkeintaan hyvänä, pesty jos olisi valmiiksi. Mitäpä nyt pitäisi tehdä? Laittaa myyjälle palautetta asiasta? Sitä nyt varmasti ainakin, koska ostin uudenveroista haalaria tytölleni. Hintaa ei ollut kauheasti, maksoin postikuineen 43,-, mutta.. periaate on periaate.
Mitä siis te tekisitte, arvon mammat?

no mun mielestä toi on törkee hinta kuluneesta haalarista :/
annan ja pyydän muutenkin palautetta kaupoista, haluan että molemmat osapuolet on tyytyväisiä kauppoihin

Alkuperäinen kirjoittaja v:
no mun mielestä toi on törkee hinta kuluneesta haalarista :/
annan ja pyydän muutenkin palautetta kaupoista, haluan että molemmat osapuolet on tyytyväisiä kauppoihin

Niin minunkin mielestä. Ja itse olen samanlainen, varmistan aina, että ostaja on tyytyväinen tuotteeseensa. Ja kyllä tuo haalarikin oli ihan kiva mutta ei uudenveroinen. Harmittaa ihan pirusti.

aika kova hinta käytetystä haalarista. Tosin myyjän mielestä se on ollut varmasti käypä hinta aikoinaan hintavasta haalarista.
Aika vaikea homma lähteä nyt jälkikäteen sitä kauppaa puimaan...toki voithan kysyä josko kaupat peruutetaan tai saat pienen palautuksen maksamastasi hinnasta.

..Kärsin samantyylisistä kaupoista, ostin tytön vaatepaketin, muutama body ja housut, jotka olivat kuvauksella ERITTÄIN HYVÄKUNTOISET!!! Mutta empä niitä vaatteita edes hiekkalaatikolle laita!!! Kuviakin sain nähtäväksi, mutta minä hölmö en niistä sitä nukanpaljoutta ja bodeissa selkäpuolella ja hihoissa olevia isoja keltaisia länttejä nähnyt, saati en osannut katsoa sitä puhki pestyä kangasta. Eli vaatteet olivat tosi törkeässä kunnossa ja maksoivat kappalehinnaltaan yli 5e. Ei iso raha HYVÄKUNTOISESTA VAATTEESTA, mutta täysin p*s*asta kamasta törkeä hinta mielestäni. Otin yhteyden myyjään eikä tämä suostunut palauttamaan rahoja saati antamaan hyvitystä mitenkään kaupoista. Hänen mielestään vaatteet kun olivat liki uudenveroiset... millä silmällä katsottuna, ihmettelen!! Harmittaa vaan tollainen turha rahan meno, kun sitä ei liikaa muutenkaan ole.... =o/
Eli jos myyjäsi on yhtään vastuuntuntoinen ja järkevä ihminen, tulee teille kaupoista hyvä mieli kummallekkin ja saatte sovittua asian. Kannattaa mielestäni ottaa yhteyttä häneen ja pyytää hinnan alennusta, koska tuo hinta oli aika kova kuitenkin, ja varsinkin jos tuote ei vastaa kuvausta. Ei uudenveroisessa ole pinttynyttä likaa tai kulumaa... ;o)

Kun tuolta nettikirppikseltä niin kyllä siihen normi ihminen ymmärtää sisältyvän "sika säkissä riski". Ja että uuden veroinen voi olla jotaa muuta, liukuva käsite kun on :/ Mut kaikenkaikkiaan törkeetä.

Siis joo, täysin omaa tyhmyyttä. Olen jonkin verran ostanut huutiksesta lapsille, lähinnä tosin vain uusia. Ja aina onnistunut kaupat loistavasti. Olen hankkinut sieltä uuden veroisen välikausihaalarin tytölle, eikä siinäkään moitteen sijaa. Kyllä tuossakin kuva oli ja näytti hyvältä kuvassa. Ja ei se hinta ollut mahdottoman paha, jos olisi ollut oikeasti niin hyväkuntoinen kuin oletin ja kuvaus antoi ymmärtää. No, tulipahan todistetuksi ettei kannata kauppoja tuolta tehdä. :( Palautetta laitoin, saa nähdä mitä vastaa. Harmi vain kun en löydä sitä ilmoitusta enää mistään...
Ja siis täysin oma vikani, mitäs menin ostamaan. Sen kerran kun näin teen, saan heti nenilleni. Kaupasta hankin kyllä uutta jatkossa hyvillä mielin. |O

Miusta 5e/kpl läytetystä vaattesta on aiak paljon. Siis varsinkin bodeista ja vauvakoon housuista jne,kun ne ei uusinakaan mahdottomia maksa(varsinkaan nyt aleaikaan....).

Mä ostin huutiksesta "uuden" vaatteen, siis kuvauksen mukaan se oli uusi, ei siis edes uudenveroinen vaan uusi ja käyttämätön. Kun vaate sitten tuli, se oli ihan pesussa hiutunut ja pahasti nyppääntynyt. Siitäkin käytiin sitten hirveä vääntö että onko se vaate uusi ja juuri kaupasta ostettu, ne nypyt kuulemma kuuluivat kankaan kuvioon....

Jos on tarpeeksi röyhkeä, niin näemmä kehtaa...